۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

استقلال – تراکتور؛ همه چیز از تابستان ۸۸ شروع شد

[ad_1] خبرورزشی – سابقه رویارویی‌های استقلال و تراکتور به بالغ بر ۴۰ سال باز می‌گردد؛ اگرچه دیدارهای این دو تیم پس از آغاز رقابت‌های لیگ برتر و در واقع از تابستان سال ۸۸ که تراکتور سازی دوباره به لیگ برتر صعود کرد و هوادارانش لقب پر...

استقلال – تراکتور؛ همه چیز از تابستان ۸۸ شروع شد

[ad_1]

خبرورزشی –

سابقه رویارویی‌های استقلال و تراکتور به بالغ بر ۴۰ سال باز می‌گردد؛ اگرچه دیدارهای این دو تیم پس از آغاز رقابت‌های لیگ برتر و در واقع از تابستان سال ۸۸ که تراکتور سازی دوباره به لیگ برتر صعود کرد و هوادارانش لقب پرشورها را به خود اختصاص دادند، سر و شکل دیگری به خود گرفت.

تراکتوری ها طی ۱۲ سال گذشته اغلب اوقات جزو مدعیان لیگ محسوب شده و حتی جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورده‌اند (آنها همین حالا هم یکی از نمایندگان باقیمانده کشورمان در لیگ قهرمانان فصل جاری محسوب می‌شوند)  اگر اولین فصل آغاز لیگ حرفه‌ای در ایران را ملاک قرار بدهیم (۸۰ – ۸۱) فرهاد مجیدی نهمین سرمربی استقلال است که برابر تراکتور صف‌آرایی می‌کند.

منصور پورحیدری فقید اولین سکاندار استقلال برابر تراکتور در لیگ برتر بود و پس از او هم، صمد مرفاوی، پرویز مظلومی، امیر قلعه‌نویی، علیرضا منصوریان، وینفرد شفر، استراماچونی و محمود فکری سرمربیان دیگر استقلال غیر از فرهاد مجیدی بوده‌اند که طی ادوار برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این تیم را به مصاف تراکتور فرستاده‌اند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار