۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

استقلال به خاطر جام جهانی افت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مشرق نیوز،استقلال به خاطر جام جهانی افت کرد. محمد نوری پیشکسوت استقلال با اشاره به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به نظر می‌رسد استقلال از نظر فنی دچار افت فنی شده است. در باز...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از مشرق نیوز،استقلال به خاطر جام جهانی افت کرد. محمد نوری پیشکسوت استقلال با اشاره به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: به نظر می‌رسد استقلال از نظر فنی دچار افت فنی شده است. در بازی با مس رفسنجان این تیم ضعف‌های عمده‌ای داشت که باعث شد از رسیدن به پیروزی محروم شود.

وی افزود: جام جهانی و تعطیلات لیگ برتر به استقلال ضربه زد و باعث شد تیمی که قبل از تعطیلات در بهترین شرایط بود از روزهای خوبش فاصله بگیرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: ریکاردو ساپینتو نفرات خوبی را در اختیار دارد و او به عنوان نفر اول کادر فنی باید بهتر از تیم خود استفاده کند.

نوری تصریح کرد: از ساپینتو که مربی خوبی است انتظار می‌رود در مواقعی که بازی گره می‌خورد تعویض‌های بهتری را انجام دهد.

وی تاکید کرد: نبود محمد محبی باعث شد استقلال در فاز هجومی دچار افت شود هر چند مهدی قایدی نیز از نظر فنی دچار افت شده است و باید هر چه سریعتر به شرایط ایده‌آل جسمانی برگردد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هواداران از استقلال انتظار دارند بتواند در مسابقاتی که پیش رو دارد عملکرد بهتری را به اجرا گذاشته و رضایت آنها را جلب کند چرا که تیمی که در دو هفته اخیر به میدان رفت آن استقلال واقعی نبود.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار