۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

استقلال برای امضای قرارداد دلاری مذاکره می‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، ظهر امروز بود که محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به صورت رسمی از ممنوعیت عقد قرارداد ارزی با مربیان و بازیکنان شاغل در ورزش ایران خبر داد. دستور معاون اول رئیس ‌جمهور توسط وزارت ورزش به کمیته ملی ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، ظهر امروز بود که محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به صورت رسمی از ممنوعیت عقد قرارداد ارزی با مربیان و بازیکنان شاغل در ورزش ایران خبر داد.

دستور معاون اول رئیس ‌جمهور توسط وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک، پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ شده و همین امر نگرانی‌هایی را درباره مربیان و بازیکنان خارجی شاغل در تیم‌های مطرح فوتبال هم ایجاد کرده است.

این مسئله امروز از سوی خبرنگاران با حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در میان گذاشته شد. او پاسخ داد:‌ «به هر حال باید راهکاری برای این مسئله پیدا شود. این موضوع تازه امروز اعلام شده و قطعا باید راهکاری پیدا شود.»

مدیران استقلال قصد دارند در روزهای آینده همراه با سایر مدیران باشگاه‌های لیگ برتری در این خصوص مذاکراتی داشته باشند و برای حل کردن این امر اقدام کنند.

بی‌شک ابلاغ رسمی این داستان می‌تواند باعث جدایی بسیاری از نفرات خارجی شاغل در فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی و ترک کشور ایران توسط آنها شود.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط