۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۱

استقلال با چشمی و «یامگا» بهتر می‌شود/ ذوب آهن حریف سخت‌تری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم فوتبال استقلال لیگ بیست و یکم را هم مثل لیگ بیستم با تیمی تازه صعود کرده به لیگ برتر در ورزشگاه آزادی شروع کرد و توانست پیروزی با ارزشی را به دست بیاورد. نمایش آبی پوشان مقابل تیم هوادار واکنش‌...

اخبار استقلال | گل کاشتن مجیدی با این کار / استقلالی ها رکوردار فوتبال ایران در قرن 14 خورشیدی + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیم فوتبال استقلال لیگ بیست و یکم را هم مثل لیگ بیستم با تیمی تازه صعود کرده به لیگ برتر در ورزشگاه آزادی شروع کرد و توانست پیروزی با ارزشی را به دست بیاورد. نمایش آبی پوشان مقابل تیم هوادار واکنش‌هایی را به همراه داشت؛ برخی معتقد بودند شاگردان مجیدی باید عملکرد فنی بهتری مقابل تیم بی تجربه هوادار می داشتند و برخی بر این باورند که در هفته نخست پیروزی کفایت می‌کند. فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز در اظهار نظری رسمی بعد از پایان مسابقه بیان داشت از عملکرد فنی شاگردانش در این بازی رضایت کامل ندارد.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت باشگاه استقلال و معاون آکادمی این باشگاه در این خصوص گفت: وقتی خود فرهاد مجیدی هم می‌گوید از نظر فنی تیم باید بهتر عمل می‌کرد، مشخص می‌شود که برخی نقدها به تیم وارد بوده است. البته باید این نقدها که عمدتاً به عدم هماهنگی باز می‌گردد را گذاشت به پای هفته اول و این امید را داشت که با مرتفع شدن مشکلات، آبی پوشان هفته به هفته عملکرد بهتری داشته باشند.

کارشناس فوتبال با اشاره به رسیدن روزبه چشمی و کوین یامگا به شرایط بازی تاکید کرد: قطعاً با اضافه شدن این دو بازیکن باتجربه و توانمند شرایط تیمی استقلال به مراتب بهتر خواهد شد و به شخصه امیدوارم روند رو به رشد را هفته به هفته مشاهده کنم.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حریف هفته دوم استقلال به مراتب باتجربه‌تر و سخت‌تر از هوادار است و شاگردان مجیدی باید تلاش بیشتری مقابل ذوب آهن داشته باشند تا موفق به کسب امتیازات کامل بازی شوند. ذوب آهن در هفته اول هم نتیجه خیلی خوبی گرفت و پیروزی خارج از خانه مقابل صنعت نفت انگیزه و اعتماد به نفس این تیم را هم بالا برده است.

مربی سابق تیم‌های پایه آبی پوشان در خصوص استفاده مجیدی از تعداد قابل ملاحظه‌ای از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش گفت: این ویژگی خوبی است که سرمربی استقلال دارد و تا به حال استفاده از بازیکنان جوان و مستعد هیچ تیمی را پشیمان نکرده است. در بین بازیکنان این فصل استقلال هم کم نیستند جوانانی که قابلیت ستاره شدن در آینده نزدیک را دارند و میدان دادن به این دست بازیکنان اتفاق خوبی است.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار