۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳

استقلال از یک سوراخ چند بار گزیده شد/ فرهاد به فکر یک مدافع حرفه ای

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دیدار تیم‌های استقلال و پیشگامان فنون پارس با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم استقلال به پایان رسید. شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار دائماً در حال تعویض شدن بودند و برای کسب هماهنگی بیشتر جهت بازگشت به ...

اخبار استقلال | جشن قهرمانی استقلال بدون آبی پوشان این تیم / ضربه باورنکردنی اسکوچیچ به استقلال / عصبانیت آبی پوشان از تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، دیدار تیم‌های استقلال و پیشگامان فنون پارس با نتیجه ۵ بر یک به سود تیم استقلال به پایان رسید. شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار دائماً در حال تعویض شدن بودند و برای کسب هماهنگی بیشتر جهت بازگشت به مسابقات لیگ برتر و دیدار با نساجی مازندران مقابل این تیم دسته سومی به میدان رفته بودند. نکته حائز اهمیت در این دیدار به ثمر رسیدن گل تیم دسته سه ای مقابل استقلال بود.

طبق گزارش رسمی که کانال باشگاه استقلال منتشر کرد تیم پیشگامان فنون پارس روی ارسال یک ضربه ایستگاهی و با ضربه سر بازیکن این تیم، دروازه استقلال را باز کرد. درست شبیه گلی که استقلال مقابل فجر و در دقایق تلف شده بازی از روی نقطه کرنر و ضربه ایستگاهی خورد و نتیجه یک بر صفر برده را با یک بر یک مساوی عوض کرد تا دو امتیاز را در شیراز جا گذاشته و به تهران برگردد.

خوردن دو گل مشابه روی دو ضربه ایستگاهی نشان دهنده ضعف بازیکنان استقلال روی ارسال هاست که می تواند پاشنه آشیل تیم استقلال برای رقبای پیش رویش در لیگ برتر محسوب شود.

قطعاً این دو گل هشدار جدیدی برای فرهاد مجیدی و مربی ایتالیایی تیم استقلال بود تا بیش از پیش تمرکز خود را روی ضربات ایستگاهی معطوف کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار