۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶

استقلال از پرسپولیس و سپاهان سبقت می گیرد/ مهدی قایدی واقعا ویرانگر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،استقلال از پرسپولیس و سپاهان سبقت می گیرد/ مهدی قایدی واقعا ویرانگر است. هاشم حیدری درباره دیدار استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم اظهار داشت: استقلال در دو هفته اخیر ن...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،استقلال از پرسپولیس و سپاهان سبقت می گیرد/ مهدی قایدی واقعا ویرانگر است. هاشم حیدری درباره دیدار استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم اظهار داشت: استقلال در دو هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرد و توانست ۸ امتیاز عقب افتادگی با صدر جدول را به عدد ۳ برساند. این مسئله از لحاظ روحی و روانی به آبی پوشان کمک خواهد کرد تا دوباره به صدر جدول فکر کنند و از دو تیم سپاهان و پرسپولیس سبقت بگیرند. نفت مسجد سلیمان تیم جوان و خوبی است اما استقلال با تجربه است و بعید می دانم برای کسب ۳ امتیاز در این دیدار مشکلی داشته باشد.

وی افزود: استقلال در بازی مقابل مس کرمان بسیار عالی و زیبا بازی کرد هر وقت این تیم تماشاگرپسند بازی کند، نتیجه هم خواهد گرفت. گرچه استقلال دو گل از حریف دریافت کرد ولی خط حمله این تیم میتوانست دو گل دیگر هم به ثمر برساند تا برد پر گلی را بدست آورد.

حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: به نظر من قدرت تهاجمی استقلال جایی هست که مهدی قایدی قرار دارد. مهاجمی که که می تواند با سرعت ویرانگر خود نظم خط دفاعی حریفان را برهم بزند و پاس های بسیار خوبی را برای دیگر مهاجمان مهیا کند .

مهاجم آبی پوشان در پایان گفت: بازی مقابل نفت مسجد سلیمان بهترین فرصت برای استقلال است تا با یک برد دیگر مسیر خود را بر رسیدن به صدر جدول هموار کند. امیدوارم باز هم شاهد یک بازی زیبا از سوی بازیکنان استقلال باشیم و با کسب هر ۳ در بهترین شرایط روحی و روانی قرار بگیرد و این تیم یکی از مدعیان اصلی این فصل باشد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار