۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

استقلالی‌ها بی خیال داور بازی با مس نمی‌شوند/ اعتراض کتبی برای پنالتی که سوخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،استقلالی‌ها بی خیال داور بازی با مس نمی‌شوند/ اعتراض کتبی برای پنالتی که سوخت. تیم فوتبال استقلال روز گذشته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. در نیمه...

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،استقلالی‌ها بی خیال داور بازی با مس نمی‌شوند/ اعتراض کتبی برای پنالتی که سوخت. تیم فوتبال استقلال روز گذشته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد. در نیمه نخست بازی، در محوطه جریمه مس توپی به دست بازیکن این تیم برخورد کرد که امیر عرب براقی داور بازی آن را پنالتی ندانست.

باشگاه استقلال امروز با انتشار اطلاعیه ای، از شکایت به فدراسیون فوتبال بابت این صحنه خبر داد و نوشت: «مصاف استقلال و مس رفسنجان در حالی به پایان رسید که به گواه اکثر کارشناسان داوری و اظهارات بازیکن مس، خطای واضح پنالتی برای استقلال در نیمه اول اعلام نشد تا بازهم مانند بسیاری دیگر از هفته‌های گذشته لیگ، استقلال از داوری متضرر شود.

باشگاه استقلال در همین رابطه اعتراض کتبی خود نسبت به داوری این دیدار را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند و امیدوار است فدراسیون فوتبال راه حلی پیدا کند برای حل این مشکل تکراری که باعث تضییع حق باشگاه استقلال می‌شود.»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار