۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

استقلال؛ نبازترین تیم تاریخ فوتبال ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، استقلال در این بازی مثل دیدار گذشته اش از مثلث سیلوا، غلامی و جلالی در خط دفاعی استفاده کرد و جلوتر از این دو بازیکن در خط میانی زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور حضور داشتند....

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، استقلال در این بازی مثل دیدار گذشته اش از مثلث سیلوا، غلامی و جلالی در خط دفاعی استفاده کرد و جلوتر از این دو بازیکن در خط میانی زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور حضور داشتند. آرمان رمضانی، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده هم جلوتر از دو هافبک استقلال حضور داشتند تا فرهاد مجیدی بار دیگر آرمان رمضانی را به دیگر مهاجم های تخصصی تیمش ترجبح بدهد. فرهاد مجیدی در این بازی هم از جعفر سلمانی و صالح حردانی در پست وینگ بک استفاده کرد تا استقلال با کمترین تغییر نسبت به بازی گذشته به مصاف مس برود.

تیم فرهاد مجیدی در این بازی هم توجه ویژه ای به حفظ روند شکست ناپذیری خود داشت و مثل همیشه استقلالی ها در چنین بازی ای سعی در حفظ بازی داشتند. آبی های تهران در نیمه اول  در این دیدار ارور های پرشماری در خط دفاعی داشتند اما در این بین درخشش حسین حسینی در این بازی کمک زیادی به آبی ها کرد تا در نیمه اول گلی را دریافت نکنند و بتوانند در نیمه دوم موقعیت های خود را به گل برسانند و همچنین این حملات باعث نشد تا جریان بازی از دایره انتظارات استقلالی ها خارج شود و فرهاد مجیدی در نیمه دوم تیمش را در وضعیت بسیار مناسب روحی راهی میدان کرد. استقلالی ها به خوبی این شکل از بازی تیم را درک کرده اند و به خوبی هم می توانند با فشارهای موجود روی این سیستم مقابله کنند.

در این دیدار استقلال مثل اکثر بازی های این فصلش به خوبی و با هوشمندی از جلو کشیدن و حملات پرتعداد تیمی مثل مس استفاده کرد و روی صحنه گل اول این تیم به وضوح مشخص است که چگونه حسین زاده با کنار گذاشتن یک بازیکن مس خودش را وارد موقعیت خوبی کرد. آبی های تهران در این بازی به لحاظ روحی به خوبی مقابل حملات پرتعداد مسی ها ایستادگی کردند و یکی از سرحال ترین استقلال این این فصل را در لیگ برتر دیدیم. حالا استقلال با انجام یک بازی دیگر می تواند یکی از جاودانه ترین رکورد های تاریخ فوتبال ایران یعنی شکست ناپذیری در یک فصل فوتبالی را به ثبت برساند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط