۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷

استقلال، الهلال را کنار زد/ سباستین جووینکو به داد فرهاد رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،   مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز ظهر برگزار شد و طی آن، تیم پرسپولیس تنها نماینده ایران در این مرحله، باید ۲۴ مهر به مصاف الهلال برود. اما ساعتی پیش خبر...

استقلال، الهلال را کنار زد/ سباستین جووینکو به داد فرهاد رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،

 

استقلال، الهلال را کنار زد/ سباستین جووینکو به داد فرهاد رسید

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز ظهر برگزار شد و طی آن، تیم پرسپولیس تنها نماینده ایران در این مرحله، باید ۲۴ مهر به مصاف الهلال برود. اما ساعتی پیش خبری توسط خبرنگار مشهور ایتالیایی منتشر شد که هواداران الهلال را به شوک بزرگی فرو برد.

نیکولو شیرا خبرنگار معروف ایتالیایی روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در توئیتی مدعی شد که احتمال حذف الهلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. به گفته این خبرنگار، به علت تخلفاتی که فهد بن نافل مدیر الهلال در علیه سباستین جووینکو مرتکب شده، ممکن است این تیم با جرایم بزرگی روبرو شود.

این خبرنگار در توئیت خود مدعی شده که فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، به این پرونده ورود کرده و در حال انجام تحقیقات است. شیرا تأکید کرد که مجازات‌های احتمالی ممکن است به منزله جلوگیری از حضور الهلال از شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا منجر شود.

نیکولو شیرا صراحتا به تخلفات باشگاه الهلال و رئیس این باشگاه اشاره‌ای نکرده است، ولی سباستین جووینکو در تابستان امسال پس از کش و قوس فراوان و مذاکرات طولانی و طاقت فرسا، پس از توافقی که با مدیران باشگاه داشت، با دریافت ۵ میلیون ریال سعودی قراردادش را با الهلال فسخ کرد تا جا برای ثبت نام متئوس پریرا وینگر فصل گذشته وست برومویچ در لیست بازیکنان الهلال باز شود.

باید دید واکنش مدیران الهلال به این خبر چه خواهد بود و در صورتی که فیفا اقدام به حذف الهلال از حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کند، تکلیف دیدار این تیم با پرسپولیس چه خواهد بود. طبق برنامه اعلام شده، دو تیم باید در تاریخ ۲۴ مهر به مصاف هم بروند.

نکته جالب دیگر اینکه، الهلال در دور قبل با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. چنانچه مدیران الهلال در جریان فسخ قرارداد جووینکو و ثبت نام متئوس پریرا در لیست بازیکنان این تیم مرتکب تخلف شده باشند، آنگاه استقلال نیز می‌تواند با شکایت علیه این تیم عربستانی، نسبت به حضور پریرا معترض شود. به هر حال تمام این گفته‌ها حدس و گمان است و باید در انتظار اعلام رسمی فیفا و موضع باشگاه الهلال ماند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

10 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ابوذر بابیزان

۲۷ شهریور ۱۴۰۰


ای آقا زور (پول)اعراب زیاده هیچ اتفاقی نمی افته،خاطرتون جمع

reza razavi

۲۷ شهریور ۱۴۰۰


یعنی مددی میخاد پیگیری کن و نتیجه بگیره و الهلال ذو محکوم کنه زهی خیال باطل یارو تادر نونوایی محلشون هم عاجزه حرکت کنه

Hasan5755

۲۷ شهریور ۱۴۰۰


نهایت نهایتش پنجره نقل و انتقالاتش بسته میشه هیچ اتفاقی نمی افته حالا ببینید... الکی دلتونو خوش نکنید

ماسال

۲۸ شهریور ۱۴۰۰


حالا یه خبرنگار یه حرف با حدس و گمان زده و معلوم نیست.

مدیر و مربی بی درایت

۲۸ شهریور ۱۴۰۰


حتی اگه الهلال هم حذف شده ما با این وضع تیم جلو پرسپولیس میبازیم بدم میبازیم تیم اونا. خیلی آمادس پس برا ما فرقی نمیکنه واقعا برای مدیریت تیم بازیکنان و فرهاد متاسفم.

رضا

۲۸ شهریور ۱۴۰۰


باور نکنید تیم الهلال با اون مدیریت گردن کلفت و نفوذ در کنفدراسیون آسیا هیچگاه تخلف نمیکنه چون اونجا قانون حکم فرماست و به احتمال یک هزارم درصد اگر این اتفاق افتاده باشه فوری عوامل را بد جوری مجازات میکنند خدا قسمت کنه من برای انجام فریضه حج عربستان رفتم قانون مو‌‌ به مو اجرا میشه ...این هم از ترفندهای برادران شالاتان است که پول داده این را چاپ کنند بی تردید شک نکنید ....تیمی که اون همه هزینه می‌کنه در مدیریت و اجرای قانون هم فوق العاده است اونجا نیاز نیست مربی و ۴ نفر دیگه از ترس بمانند دبی با هزینه باشگاه بعد بگن دنبال بازیکن بودیم چاخان گفتن هم حدی داره متاسفم طرفدارهای تیم مردمی استقلال دیگه از نظر توهم و سادگی رو دست همه زدن

مصطفی

۲۹ شهریور ۱۴۰۰


لطفا بخوانید : باسلام اگر کسی در توانش هسش به این شماره کارت هر مبلغی می‌تونه کمک کنه 6104337899619355 مددجو بهزیستی هستم در توانم نیست اجاره خونه میدم و.. این هم کد ملی من 0493406883 کد ستاره. چهار مربع بزنین گزینه بهزیستی می‌توانید استعلام کنیداجرتون با خدا...

مرتضی صالحی

۲۹ شهریور ۱۴۰۰


بازم شروع کردند مردم هوادار رو بازی دادند دیگه اینجور نقشه ها کلا از بین رفته نخ نما شده فکر می‌کنید مردم بی‌شعور ند

سام

۲۹ شهریور ۱۴۰۰


تکذیب شد. این خبر متعلق به روز جمعه بود و بلافاصله مشخص شد این شایعه حقیقت ندارد. لطفا کمی در باره تیترهای خبری که میزنید دقت کنید و خوانندگان را به اشتباه نندازید.

محسن

۲۹ شهریور ۱۴۰۰


اوخی گناه دارن این استقلالی ها آخه چه تسمیه طرفداراش باید همش نگران و منتظر بدبختی تیم‌های دیگه و شانس باشن کیسه میفروختن و می‌ساختن بهتر بود تا فوتبال بازی کنند

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار