۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی ویژه فرهنگیان تجلیل شدند

اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی ویژه فرهنگیان تجلیل شدند به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تجلیل از اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید. ب...

اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی ویژه فرهنگیان تجلیل شدند

اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی ویژه فرهنگیان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم تجلیل از اساتید دوره آموزشی معارف اسلامی به همت مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، دوره آموزش «معارف اسلامی» با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم ویژه فرهنگیان با توجه به همه گیری کرونا و عدم امکان حضور فرهنگیان در سخنرانی ها و جلسات حضوری و لزوم استمرار انس با معارف قرآن کریم و تعالیم اهل بیت(ع) برگزار شد.

این دوره آموزشی در اسفند ماه سال گذشته در دو سامانه شاد وزارت آموزش و پرورش و آموزش مجازی مرکز آموزش های کاربردی بصورت همزمان اجرا شد.

لازم به ذکر است: این دوره آموزشی با سه موضوع اصلی «روش تدبر در قرآن کریم»، «آشنایی با نهج البلاغه» و «آشنایی با صحیفه سجادیه» با شرکت آموزگاران، دبیران، مدیران و معاونان مدارسِ آموزش و پرورش ناحیه ۳ قم به تعداد ۸۲۰ نفر و با استقبال عالی صورت پذیرفت.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

برچسب‌ها

حوز نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار