۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

از ملوان بندر انزلی حمایت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابتدا روز ارتش و ماه پر برکت رمضان را به جامعه ورزش ، رهبر معظم انقلاب و پرسنل ارتش و نیروی زمینی قهرمان تبریک می گویم. ۲۹ فروردین یادآور تجدید میثاق غریور مردانی است که راه آرمان های انقلاب جهاد ک...

از ملوان بندر انزلی حمایت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابتدا روز ارتش و ماه پر برکت رمضان را به جامعه ورزش ، رهبر معظم انقلاب و پرسنل ارتش و نیروی زمینی قهرمان تبریک می گویم. ۲۹ فروردین یادآور تجدید میثاق غریور مردانی است که راه آرمان های انقلاب جهاد کردند. ورزش یک وظیفه عمومی است و طبق گفته امیر سر لشکر دکتر موسوی یک اصل و از واجبات است. در ارتش نیز در همه شرایط آب و هوایی و کرونایی ورزش انجام می شود تا نیروی انسانی سالم و اخلاق مدار داشته باشیم.

امیر سرتیپ دوم حسین امیدی در ادامه گفت : ما بالاترین رشد جوانان را داریم و به همین دلیل از وزارت ورزش و جوانان می خواهیم که به ما کمک کند. در بحث بودجه از  طرق مجلس هم پیگیری می کنیم تا به مناطق محروم کمک کنند و در حوزه دانش آموزی هم فعال باشند. در بعد حرفه ای ما ۴ تیم نیروی زمینی ، عقاب نیروی هوایی ، سرباز نزاجا وملوان انزلی که متعلق به نیروی دریایی است را داریم و بزودی تیم رعد پدافند را نیز آماده خواهیم کرد. ما از تیم ملوان انزلی به عنوان یک تیم ریشه دار و مردمی حمایت کامل را انجام می دهیم تا انشالله به لیگ برتر صعود کند.

او در ادامه افزود : در تیم های فوتبال جلوی رانت و دلال بازی را گرفتیم ما از اینکه قهرمانان مختلف به ارتش بیایند استقبال می کنیم و در های ارتش به روی همه عزیزان باز است. از ۲۱ تا ۲۹ فروردین برنامه های زیادی از جمله دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار ،تجدید میثاق با امام راحل ،دیدار با خانواده های جانبازان و ایثار گران با حضور دکتر دریادار امیر حبیب الله سیاری ،۱۲ کلاس مربیگری و کارگاه های ورزشی و… را برگزار کردیم . در پایان تاکید می کنم که نیروی انسانی سالم مهمترین سرمایه برای ارتش است و ما در راستای اخلاق مداری حرکت خواهیم کرد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط