۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

از قهرمانی تا برکناری در یک چشم بر هم زدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ساکت الهامی پس از پذیرفتن هدایت نساجی در شرایطی سخت توانست تیمی که تنها ۹ امتیاز داشت و مدعی اصلی سقوط بود را در لیگ برتر نگه دارد. شاید کمتر کسی تصور می‌کرد قائمشهری‌ها د...

از قهرمانی تا برکناری در یک چشم بر هم زدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،ساکت الهامی پس از پذیرفتن هدایت نساجی در شرایطی سخت توانست تیمی که تنها ۹ امتیاز داشت و مدعی اصلی سقوط بود را در لیگ برتر نگه دارد. شاید کمتر کسی تصور می‌کرد قائمشهری‌ها در لیگ برتر باقی بمانند اما آن‌ها با الهامی به سرعت پیشرفت کردند و عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشتند.

ادامه کار ساکت الهامی در نساجی باز هم به اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی ختم شد. تیمی بدون ورزشگاه خانگی و شرایط میزبانی توانست در جام حذفی فراتر از انتظارها عمل کند و به قهرمانی در این رقابت‌ها برسد. نتیجه‌ای که برای اولین‌بار در تاریخ باشگاه رقم خورد و این تیم را به جام قهرمانی رساند.

ساکت الهامی در بین هواداران نساجی محبوبیت خاصی را به دست آورد و مورد حمایت باشگاه نیز قرار داشت اما حواشی بازی آلومینیوم و جدال او با مربیان این تیم همه چیز را تغییر داد. الهامی در هفته بعد در اراک ۹۰ دقیقه مورد فحاشی قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد تا جدال لفظی بالا بگیرد. الهامی از باشگاه خواسته بود در خصوص این مساله از او حمایت شود و بیانیه صادر شود که باشگاه این کار را انجام نداد.

همین مساله باعث شد الهامی با مدیرعامل نساجی وارد بحث و چالش شود. پس از شکست نساجی مقابل مس رفسنجان در رختکن نساجی درگیری لفظی بین الهامی و مدیرعامل باشگاه بالا گرفت و پس از این اتفاق هیات مدیره باشگاه به سرعت تشکیل جلسه داد و به نتیجه رسید ساکت الهامی از کار برکنار شود. درست ۱۴ روز پس از قهرمانی نساجی با ساکت الهامی، او از کار برکنار شد.

گفته می‌شود کار به جایی رسیده که پس از محرومیت ۵ جلسه‌ای ساکت الهامی، مسئولان این باشگاه حتی پاسخ تلفن الهامی را ندادند و در واقع این مربی مورد غضب مدیران نساجی قرار گرفت. اتفاقی باور نکردی برای این مربی که توانسته بود در سه سال با دو تیم به قهرمانی جام حذفی برسد و به یک مربی با کارنامه تبدیل شود. حالا این مربی در یک چشم به هم زدن پس از قهرمانی، خانه نشین شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط