۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶

ارائه‌‌‌ خدمات بهداشتی به زائران اربعین حسینی در ایران و عراق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمدحسن قوسیان مقدم گفت: ستاد اربعین برای جمعیت هلال احمر وظیفه‌ی امدادرسانی به زائران و درمان سرپایی را مقرر کرده بود و در راستای این امر درمانگاه شهر‌های کربلا و نجف ایجاد و در مسیر پیاده روی نیز...

کلیپ اربعین حسینی برای وضعیت واتساپ / کلیپ مداحی اربعین / اربعین حسینی، مداحی اربعین سلام آقا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمدحسن قوسیان مقدم گفت: ستاد اربعین برای جمعیت هلال احمر وظیفه‌ی امدادرسانی به زائران و درمان سرپایی را مقرر کرده بود و در راستای این امر درمانگاه شهر‌های کربلا و نجف ایجاد و در مسیر پیاده روی نیز پایگاه سیار امدادونجات را مستقر کرده بودیم.

قوسیان مقدم افزود: از روز اربعین به وقت ایران و با بازگشت زائران، هلال احمر با استقرار در مرز‌های زمینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

وی با اشاره به بازدید از مرز مهران در امروز گفت: ظرفیت بالایی از جمعیت هلال احمر در منطقه مستقر شده و همکاری با وزارت بهداشت را در برنامه داریم و آماده ورود مسافران هستیم.

دبیر کل جمعیت هلال احمر از برنامه پایش سلامت مسافران اربعینی گفت: زائران برای ورود به کشور با در دست داشتن تست منفی پی سی آر که در صورت سفر هوایی از فرودگاه نجف اخذ شده و یا با داشتن کارت واکسیناسیون، مشکلی برای ورود به کشور را ندارند. برای بقیه زائران معاینه‌ ظاهری انجام شده و در صورت مشاهده علائم بالینی، تست فوری از آن‌ها گرفته می‌شود. مسافران مشکوک به بیماری برای قرنطینه با کمک نیرو‌های مستقر به استان‌های خودشان منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط