۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

ادعای عجیب «نفتالی بنت» علیه ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز یکشنبه کابینه این رژیم، مدعی شد که حزب الله و ایران، در میانه بحران اقتصادی و سیاسی لبنان، مردم این کشور را به سمت درگیری با اسرائیل سوق می دهند! ...

ادعای عجیب «نفتالی بنت» علیه ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه امروز یکشنبه کابینه این رژیم، مدعی شد که حزب الله و ایران، در میانه بحران اقتصادی و سیاسی لبنان، مردم این کشور را به سمت درگیری با اسرائیل سوق می دهند!

وی بدون اشاره به حملات صهیونیست ها به جنوب لبنان، در واکنش به اقدام انتقام جویانه مقاومت اسلامی که شامل پرتاب راکت به مواضع اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی می شود؛ مدعی شد: ملت لبنان و ارتش این کشور باید مسئولیت آنچه که در خاکشان اتفاق می افتد؛ بپذیرند. برای ما فرقی نمی کند که (کار) یک سازمان فلسطینی باشد یا افراد مستقل خشونت طلب. اسرائیل حملات موشکی به قلمرو خود را نمی پذیرد.

حزب الله لبنان روز جمعه به حملات تجاوزکارانه اخیر رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی این کشور واکنش نشان داد. پس از شلیک ده‌ها موشک به سمت مواضع صهیونیست‌ها، حزب الله لبنان ضمن برعهده گرفتن مسئولیت این حملات اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۱۵ روز جمعه با ده‌ها راکت، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

در همین ارتباط، حزب الله لبنان تصریح کرد: یگان‌های شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان مناطق اطراف مواضع اشغالگران را در مزارع شبعا هدف قرار دادند. در بیانیه حزب الله آمده است: این حمله با دهها راکت از نوع ۱۲۲ میلی متری انجام شد. این حملات راکتی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به الجرمق و الشواکر لبنان رخ داده است.

اقدام غافلگیرکننده حزب الله و حملات آن به مواضع رژیم صهیونیستی واکنش‌های متعددی به دنبال داشت به طوری که تمامی گروه‌های مقاومت در لبنان، فلسطین، عراق و یمن از این اقدام حزب الله استقبال کردند و آمادگی خود را برای نبرد گسترده با رژیم صهیونیستی در منطقه ابراز کردند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار