۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

ادعای جنجالی پرسپولیس درباره پرونده نارنجک اصفهان+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: متهمان پرونده، همان اشخاصی هستند که عکس آنها با لباس تیم فوتبال سپاهان، شال سپاهان و منتشر و به کمیته انضباطی تحویل داده شده و شکی نیست که این افراد از جمله هوادارا...

پایان مذاکرات پرسپولیس با وینگر تخصصی / شاه ماهی از دست اسفندیار جوان بدجوری جَست و گرفتار درویش شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: متهمان پرونده، همان اشخاصی هستند که عکس آنها با لباس تیم فوتبال سپاهان، شال سپاهان و منتشر و به کمیته انضباطی تحویل داده شده و شکی نیست که این افراد از جمله هواداران باشگاه سپاهان هستند.

متهمان پرونده، ضمن ابراز ندامت، عکس‌هایی که پیش از این توسط معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه شده بود را تایید و اقرار کردند که عکس‌ها متعلق به خودشان بوده و در نتیجه هیچ بهانه، توجیه یا حرف و حدیث و عذر و بهانه‌ای باقی نمی‌ماند و مبرهن است که این افراد از هواداران باشگاه سپاهان هستند.

او ادامه داد: همان‌طور که در خودِ دادگستری پرونده به سرعت منتهی به صدور قرار جلب به دادرسی و سپس صدور کیفرخواست در دادسرا شده و جلسه رسیدگی نیز در دادگاه کیفری انجام شد، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران نیز انتظار می‌رود که در راستای مواد ۵۰، ۸۵، ۸۶ و بند ۳ ماده ۸۷ مقررات انضباطی و ماده ۶ آئین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران، در اسرع وقت تکلیف این پرونده را روشن کنند. ما هم به صورت مستمر، پیگیری برای رسیدن به بهترین نتیجه را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط