۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸

ادعای جنجالی مالک تیم لیگ برتری؛ از لیگ کنار می‌کشیم!/ اجازه ثبت نام بازیکنان جدید ما را ندادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ادعای جنجالی مالک تیم لیگ برتری؛ از لیگ کنار می‌کشیم!/ اجازه ثبت نام بازیکنان جدید ما را ندادند. به نظر می‌رسد که اظهارات جنجالی رئیس زمالک مصر پایان ندارد. مرتضی منصور که به دلیل مصاحبه‌های عجیب و...

ادعای جنجالی مالک تیم لیگ برتری؛ از لیگ کنار می‌کشیم!/ اجازه ثبت نام بازیکنان جدید ما را ندادند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ادعای جنجالی مالک تیم لیگ برتری؛ از لیگ کنار می‌کشیم!/ اجازه ثبت نام بازیکنان جدید ما را ندادند. به نظر می‌رسد که اظهارات جنجالی رئیس زمالک مصر پایان ندارد. مرتضی منصور که به دلیل مصاحبه‌های عجیب و غریبش در کشورهای عربی معروف است، چندی پیش تیم الاهلی را به استفاده از جادو و کمک گرفتن از اتفاقات ماوراء الطبیعی متهم کرده بود.

حالا او پس از شکست سه بر صفر تیمش در دیدار روز گذشته برابر فارکو، مدعی شده که زمالک در معرض یک توطئه نفرت انگیز است و برای کناره گیری از لیگ مصر، یک جلسه اضطراری را با مدیران باشگاه تشکیل می‌دهد.

منصور در فیس بوکش نوشت: اتفاقی که برای زمالک افتاد قابل انتظار بود. همه باشگاه‌ها با جذب نفرات جدید، از تیم خود حمایت کردند، اما فدراسیون فوتبال مصر با یک توطئه، از ثبت نام بازیکنان جدید زمالک جلوگیری کرد.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به جو بد و توطئه‌های ناپسند فدراسیون فوتبال، هیئت مدیره باشگاه با تشکیل یک جلسه اضطراری در بعدازظهر روز سه‌شنبه، عدم حضور در ادامه مسابقات لیگ را مطرح می‌کند. توطئه‌هایی که قصد دارد زمالک را برای سومین سال پیاپی از کسب عنوان قهرمانی محروم کند تا رضایت تیم مقابل را جلب کند.

مرتضی منصور که همواره به جنجال آفرینی در فوتبال مصر معروف است، حالا با مطرح کردن بحث کناره گیری زمالک از رقابت‌های لیگ، دوباره به تیتر یک رسانه‌های این کشور تبدیل شده است. او چند هفته پیش تیم الاهلی را متهم کرده بود که سنگربان تیم سموحه را جادو کرده بود و این گلر در همان هفت دقیقه ابتدایی بازی، مرتکب ۲ اشتباه عجیب شد و در دقیقه ۱۶ نیز تعویض شد!

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار