۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

ادعای جالب دروازه‌بان سابق آرژانتین: دیبو بهترین است، نه مسی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال ،ادعای جالب دروازه‌بان سابق آرژانتین: دیبو بهترین است، نه مسی!. هوگو اورلاندو گاتی دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است امیلیانو مارتینز نقشی مهم‌تر از لیونل مسی در قهرم...

ادعای جالب دروازه‌بان سابق آرژانتین: دیبو بهترین است، نه مسی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از پارس فوتبال ،ادعای جالب دروازه‌بان سابق آرژانتین: دیبو بهترین است، نه مسی!. هوگو اورلاندو گاتی دروازه‌بان سابق تیم ملی آرژانتین، معتقد است امیلیانو مارتینز نقشی مهم‌تر از لیونل مسی در قهرمانی این تیم در جام جهانی ایفا کرده است.

صحبت درباره قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پس از گذشت یک ماه از این اتفاق همچنان ادامه دارد.

بسیاری از هواداران این تیم، فوتبال‌دوستان و کارشناسان معتقد هستند که مسی مهره کلیدی تیم لیونل اسکالونی برای کسب این افتخار بود اما به نظر می‌رسد که گاتی نظری متفاوت با سایرین دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا نقش دیبو مارتینز در جام جهانی مهم‌تر بود یا مسی، گفت:

البته که دیبو. او چند توپ بسیار مهم را مهار کرد و در ضربات پنالتی هم درخشان ظاهر شد. او سرنوشت‌سازترین بازیکن آرژانتین در این مسابقات بود.

این دروازه‌بان سابق آرژانتین در ادامه انتقادهایی را مارتینز مطرح کرد:

او در طول بازی حتی یک توپ را درست نگرفت و هر لحظه ممکن بود این تیم گل بخورد. با این حال، او در لحظات پایانی بازی بسیار خوب بود و این جایی بود که تیمش به او نیاز داشت.

گاتی همچنین با اشاره به درخشش آنخل دی‌ماریا در قطر اضافه کرد:

مهم‌ترین بازیکن در خط حمله دی‌ماریا بود. او بازیکنی است که بسیار روان بازی می‌کند و خودش را وقف حرکات مسی می‌کند. حضور مسی از نظر من ضروری نیست.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار