۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

ادعای جالب جورجینا رودریگس درباره ثروتش/ نامزد رونالدو بودن به من فرصت می‌دهد، ولی… / من ثروت میلیون دلاری دارم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جورجینا رودریگس اعتراف کرده است که نامزد کریستیانو رونالدو بودن مزایای زیادی دارد، اما اصرار دارد که هرچه دارد را خودش به‌دست آورده است. او همچنین اعتراف کرد که میلیون‌ها دلار در بانک دارد و در مصا...

ادعای جالب جورجینا رودریگس درباره ثروتش/ نامزد رونالدو بودن به من فرصت می‌دهد، ولی… / من ثروت میلیون دلاری دارم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،جورجینا رودریگس اعتراف کرده است که نامزد کریستیانو رونالدو بودن مزایای زیادی دارد، اما اصرار دارد که هرچه دارد را خودش به‌دست آورده است.

او همچنین اعتراف کرد که میلیون‌ها دلار در بانک دارد و در مصاحبه‌ای که اخیراً با مجله‌ فوربس انجام داده گفت: «من به نحوه مدیریت حرفه‌ام افتخار می‌کنم.»

نامزد فوق‌ستاره فوتبال در مستند نتفلیکس «من جورجینا هستم» و زندگی‌اش قبل و بعد از آشنایی با کریستیانو رونالدو گفت: «واقعیت همین است که در سال‌های اخیر زندگی من خیلی خوب پیش رفته است اما من هم خیلی کار کردم و می‌دانم چطور از زمان و رسانه‌های اجتماعی‌ام استفاده کنم.»

شریک رونالدو
این مدل و اینفلوئنسر که در حال حاضر ۳۵٫۶ میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد اضافه کرد: «گاهی اوقات من را به شکلی تحقیرآمیز شریک رونالدو صدا می‌زنند، اما از این موضوع اذیت نمی‌شوم. من خیلی خوشحالم که شریک رونالدو هستم، عاشق او هستم و احساس خوشبختی میی‌کنم. به خوبی می‌دانم که نامزد او بودن فرصت‌های زیادی به من می‌دهد، اما برای آنچه که در بانک دارم خیلی کار کردم و زحمت کشیدم. به کارم افتخار می‌کنم و از اینکه چطور حرفه‌ام را مدیریت می‌کنم و به تعادل در زندگی شخصی، کارم و خانواده‌ام رسیده‌ام خوشحالم.»

حساب میلیون دلاری
جورجینا همچنین فاش کرد که ثروتی شش رقمی پس‌انداز کرده و ادامه داد: «ترجیح می‌دهم در مورد اینکه چند میلیون در حساب بانکی‌ام دارم صحبت نکنم.»

او همچنین از مادر ترزا، مارتین لوتر کینگ و مارتا اورتگا، دختر میلیاردر غول خرده‌فروشی اسپانیایی «ایندیتکس» که فروشگاه اصلی آن «زارا» است، به عنوان الهام‌بخش‌های خود در زندگی نام برد. مارتای ۳۷ ساله در تاریخ اول آوریل رئیس این کمپانی خواهد شد. جورجینا در مورد خودش که بسیار اهل تلاش و پشتکار است و به کم قانع نیست توضیح داد: «سعی می‌کنم ارزش تلاش، پشتکار و کار را به فرزندانم یاد بدهم.»

او با نشان دادن اینکه از انتقاد بدش نمی‌آید، در مورد انتقادهایی که از مستند نتفلیکسش شده گفت: «درک می‌کنم که قرار نیست همه دوستش داشته باشند، اما من هم همه را دوست ندارم.»

جورجینا که یک پسر و یک دختر باردار است، آخرین عکسش بر روی جلد مجله را در اینستاگرامش پست کرد و نوشت: «جورجینا. آنچه که این زن با ۴۰ میلیون دنبال‌کننده نشان می‌دهد و پنهان می‌کند.»

این اولین مصاحبه جورجینا بعد از انتشار مستند «من جورجینا هستم» بود. این مستند در بسیاری از کشورهای جهان پخش شد و در بین ۱۰ برنامه برتر نتفلیکس قرار گرفت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار