۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰

ادای احترام رئیس رسانه ملی به شهید علی لندی/ جبلی: بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد

رئیس رسانه ملی در اولین سفر کاری به خوزستان، با حضور بر مزار شهید علی لندی، نوجوان فداکار اهل شهرستان ایذه به این نوجوان فداکار ادای احترام می‌کند.

ادای احترام رئیس رسانه ملی به شهید علی لندی/ جبلی: بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،  پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در اولین سفر کاری خود برای ادای احترام به نوجوان فداکار، شهید علی لندی به خوزستان سفر کرد.

رئیس رسانه ملی در دیدار با مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان و ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای آبادان و سردار احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرار گاه کربلا در جنوب غرب کشور با بیان اینکه خوزستان هویت ملی ماست، گفت: در رسالت جدید رسانه ملی، نباید هیچگونه مشکلی بر زمین بماند.

رئیس رسانه ملی در حاشیه این دیدار‌ها در جمع خبرنگاران بیان داشت: عادل فردوسی‌پور می‌تواند دوباره در قاب رسانه ملی فعالیت کند.

دست نوشته رهبر انقلاب بر قرآن اهدایی به خانواده شهید لندی

به دنبال سفر رییس رسانه ملی به خوزستان، وی با حضور در منزل شهید علی لندی نوجوان فداکار اهل ایذه، یاد و خاطره این نوجوان دلاور را گرامی داشت و به خانواده وی تسلیت گفت.

پیمان جبلی در این دیدار یک جلد کلام الله مجید مزین به دست نوشته مقام معظم رهبر انقلاب که حامل پیامی برای خانواده شهید علی لندی بود را به آن‌ها اهدا کرد.

ادای احترام رئیس رسانه ملی به شهید علی لندی/ جبلی: بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد + فیلم

دیدار رئیس جدید رسانه ملی با خانواده نوجوان فداکار شهید علی لندی در ایذه

پیمان جبلی در دیدار با خانواده نوجوان فداکار ایذه ای گفت:شهید لندی نماینده جریان فرهنگ ایثار شهامت نسل جوان در کشور است.

در این دیدار رئیس رسانه ملی با تجلیل از ایثارگری او ، از صبر و بردباری خانواده وی تقدیر کرد.

جبلی با حضور بر سر مزار این نوجوان فداکار ایذه ای، به او ادای احترام کرد.

ادای احترام رئیس رسانه ملی به شهید علی لندی/ جبلی: بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد + فیلم

صدا و سیما برای مردمی کردن اقتصاد کمک کند

موسوی فرد نماینده ولی فقیه در دیدار با رئیس رسانه ملی گفت: صداوسیما برای مردمی کردن اقتصاد و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان کشورمان کمک کند، تبلیغ اشتغال خانگی انجام بگیرد.

او افزود: تربیت نیروهای شایسته و انقلابی و پاکدست در مجموعه صداوسیما و حضور مدیرانی که شب و روز نشناسند و پای کار جهادی باشند.

جبلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر ترویج الگوی‌هایی که سبک زندگیشان شبیه مردم، در کنار مردم و میان مردم است، اظهار داشت: باید نشان داده و ثابت شود که بیشتر مسئولان سبک زندگی شبیه سبک زندگی مردم دارند و مانند آن‌ها زندگی می‌کنند، ضمن اینکه این سبک زندگی باید تبدیل به یک اخلاق و فرهنگ و منش شود، البته اگر تاکنون کوتاهی کردیم باید عذرخواهی کنیم.

ادای احترام رئیس رسانه ملی به شهید علی لندی/ جبلی: عادل فردوسی پور به قاب تلویزیون برمی گردد + فیلم

او بیان کرد: ما فعالیتمان را به صورت جهادی ادامه می‌دهیم و در کنار مردم خواهیم بود، البته جا دارد از مردم بابت اینکه نتوانستیم فعالیت‌های جهادی را آنچنان که باید ترویج کنیم، عذرخواهی نماییم، ضمن اینکه صداوسیما دیگر اجازه نمی‌دهد مشکلات مردم بر زمین بماند و همه تلاش خود را برای رفع آن‌ها به کار خواهد گرفت.

ادای احترام رئیس رسانه ملی به شهید علی لندی/ جبلی: عادل فردوسی پور به قاب تلویزیون برمی گردد + فیلم

سند دقیق ما برای کار در صداوسیما حکم مقام معظم رهبری است

جبلی در ادامه با حضور در جمع فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در خوزستان، با آن‌ها گفتگو کرد و گفت: به صورت طبیعی رفع نیاز‌های فرهنگی جامعه تنها بر عهده صداوسیما نیست، بلکه باید همگان شانه را بر زیر مسئولیت بیاوریم و اینگونه نشست‌ها عهد و پیمانی است میان صداوسیما با همه دلسوزانی که دغدغه دارند.

او ادامه داد: طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب، صداوسیما باید قرارگاه باشد که بتوان به صورت عملیاتی همه مسائل را با همه ظرفیت‌ها و امکانات شناسایی کند و با هم فکری و هم افزایی بتوانند یک کار بزرگ را انجام دهند، البته طبیعی است که انتظاراتی که از صداوسیما وجود دارد، اما سند دقیق ما برای کار در صداوسیما حکم مقام معظم رهبری است و گوش به فرمان ایشان هستیم.

جبلی تصریح کرد: یک نفر می‌شود فرهنگ ساز مانند علی لندی که می‌تواند به اندازه کل صداوسیما فرهنگ سازی کند، ضمن اینکه وظیفه اصلی صداوسیما آرامش بخشیدن به جامعه و همچنین روح نشاط است.

حل مشکلات خوزستان از طریق رسانه ملی، سرآغاز  انجام کارهای بزرگ

رئیس رسانه ملی بیان داشت: آمدن به خوزستان در اولین روز رسمی کاری، بدون هر حرفی و کلامی خودش یک کلام دارد و امیدواریم مرکز صداوسیمای خوزستان به یک ستاد و قرارگاه تبدیل شود.

او گفت: ما اگر توانستیم یکی از مسائل و مشکلات خوزستان را از طریق رسانه حل کنیم می‌توانیم کار‌های بسیار بزرگی را انجام دهیم، شعار ما هویت محوری و عدالت گستری است و ظرفیت‌های موجود در کشور باید دیده بشود و شناخته شود، ارتباطات مستمر می‌تواند ظرفیت‌ها را به ما نشان دهد، چراکه صداوسیما باید نقش شتاب دهندگی و تسریع دهندگی را ایفا کند.

پیمان جبلی در پایان افزود: همسویی قوای سه گانه در اوج خود قرار دارد و حالا دیگر بهانه ایی برای کار نکردن نیست.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار