۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

اخرین اخبار پرسپولیس و نقل و انتقالات لیگ برتر | مذاکره پرسپولیس با ۳ مهاجم خارجی / پرونده نقل و انتقالات سرخ ها با خرید یک بازیکن بسته می شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اخرین اخبار پرسپولیس و نقل و انتقالات لیگ برتر | مذاکره پرسپولیس با ۳ مهاجم خارجی / پرونده نقل و انتقالات سرخ ها با خرید یک بازیکن بسته می شود؟  با وجود مذاکرات صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه پر...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، اخرین اخبار پرسپولیس و نقل و انتقالات لیگ برتر | مذاکره پرسپولیس با ۳ مهاجم خارجی / پرونده نقل و انتقالات سرخ ها با خرید یک بازیکن بسته می شود؟  با وجود مذاکرات صورت گرفته از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی اما در آستانه آغاز لیگ برتر هنوز سرخپوشان نتوانستند گزینه مدنظر خود را جذب کنند.

مذاکره پرسپولیس با ۳ مهاجم خارجی 

همشهری نوشت: این در حالی است که بعد از منتفی شدن حضور لوکا دیو در پرسپولیس و مسئولان این باشگاه باب مذاکره با سه مهاجم خارجی دیگر را به صورت همزمان باز کرده‌اند.

در این باره مطلع شدیم که باشگاه پرسپولیس در پی جذب یک بازیکن خارجی است و در صورتی که مذاکرات با این سه بازیکن به صورت مناسب پیش برود تنها یک مهاجم خارجی به پرسپولیس اضافه می‌شود تا پرونده نقل و انتقالات باشگاه بسته شود.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار