۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳

اخرین اخبار پرسپولیس از بمب نقل و انتقالات ۶۰۰ هزار یورویی / جزئیات جدید از توافق مهاجم برزیلی با پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، اخرین اخبار پرسپولیس از بمب نقل و انتقالات / جزئیات جدید از توافق مهاجم برزیلی با پرسپولیس باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قصد دارد یک مهاجم برزیلی را به خدمت بگیرد. این ...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، اخرین اخبار پرسپولیس از بمب نقل و انتقالات / جزئیات جدید از توافق مهاجم برزیلی با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قصد دارد یک مهاجم برزیلی را به خدمت بگیرد. این مهاجم برزیلی پریرا نام دارد که یک بازیکن ۳۱ ساله است و علاقه زیادی به شماره ۹ دارد و در هر تیمی به میدان رفته این شماره روی پیراهنش بود.

این مهاجم در حال حاضر با تیمی قرارداد ندارد و به عنوان بازیکن آزاد به ایران می آید . جالب است بدانید ترانسفر مارکت قیمت این بازیکن را در اوج خودش ، دو و نیم میلیون یورو گذاشته بود اما در حال حاضر قیمت این برزیلی ۶۰۰ هزار یورو است.

البته هنوز مشخص نشده باشگاه پرسپولیس با چه قیمتی قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد اما ظاهراً توافقات نهایی انجام شده است و این بازیکن با قرارداد ۱۸ماهه یعنی یک فصل نیم پیراهن سرخ پرسپولیس را بر تن خواهد کرد تا جانشین لوکادیا یک برزیلی باشد. گفتنی است برای این انتقال این مهاجم با اوسمار دستیار برزیلی گل محمدی مشورت انجام داده است و این مربی برزیلی وی را ترغیب کرده تا به ایران بیاید.

شایان ذکر است پریرا در ۲۳۷ بازی که در تیم های مختلف انجام داده ، موفق شد آمار ۶۸ گل و ۱۱ پاس گل را به ثبت برساند.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار