۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰

اخبار پرسپولیس | پیام جوانمردانه این پرسپولیس درباره بازی با تراکتور و هوادران / زنده باد پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخبار پرسپولیس | پیام جوانمردانه این پرسپولیس درباره بازی با تراکتور و هوادران / زنده باد پرسپولیس رامین رضاییان تا آخرین لحظه هم قصد داشت کرنر را روی دروازه ارسال کند اما...

اخبار پرسپولیس | پیام جوانمردانه این پرسپولیس درباره بازی با تراکتور و هوادران / زنده باد پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اخبار پرسپولیس | پیام جوانمردانه این پرسپولیس درباره بازی با تراکتور و هوادران / زنده باد پرسپولیس

رامین رضاییان تا آخرین لحظه هم قصد داشت کرنر را روی دروازه ارسال کند اما پرتاب سنگ‌ها به قدری شدید بودند که مانع از سانتر شدند.

پیام جالب ستاره جنجالی پرسپولیس درباره بازی با تراکتور

دیدار تیمهای پرسپولیس و تراکتور در حالی با جنجال‌های عجیب همراه بود که در نهایت دقیقه ۷۰ و زمانی که رامین رضاییان قصد ارسال توپ را داشت، بازی برای همیشه متوقف شد و داور با توپ به رختکن رفت.

این در حالی است که رضاییان در دقیقه ۴۸ و پس از اینکه با توقف ۱۵ دقیقه‌ای نیز خشم هواداران تراکتور فرو ننشست، به جای امید عالیشاه به نقطه کرنر سمت چپ رفت و توپ را روی دروازه فرستاد تا غائله ختم شود.

نکته جالب اینکه در طول بازی به صورت دائم رامین رضاییان یکی از اهداف لیزر به دست‌های داخل ورزشگاه بود و نور سبز رنگ روی چهره‌اش دیده می‌شد.

با این حال رامین در اینستاگرامش با لحنی آرام‌تر به این اتفاقات واکنش نشان داده است:

دیروز روز عجیبی را تجربه کردم? و خودم به شخصه تمام تلاشمو کردم جو ورزشگاه کمی آروم کنم ولی در نهایت…?

به شخصه بابت حضور هواداران خیلی خوشحال شدم و بارها در تبریز مقابل تراکتور و هواداران عزیز بازی کردم اما دیروز بخش عمده از آن عزیزان برای تماشای فوتبال نیامده بودند و سهم آنها از هوادارن عزیز تراکتور جداست.

این قطعا نه فوتباله و نه روحیه هواداری و نه جوانمردی در فوتبال.

هر کدام از اون سنگ‌ها اگر به سر و چشم بازیکنی اصابت می‌کرد اتفاق خیلی تلخی را بهمراه داشت.
من همیشه برای همه هواداران فوتبالی احترام خاصی قائلم و فوتبال بدون هوادار هیچ لذتی ندارد.

نکته عجیب اینکه رضاییان در لحظه توقف بازی هم به شدت اصرار داشت که اگر کمک داور در جای خود مستقر شود، او حاضر است توپ را روی دروازه بفرستد اما سنگ باران به حدی شدید بود که کمک نیز ترجیح داد همراه با رامین از مهلکه فرار کند تا به این ترتیب رضاییان در متن لغو بازی قرار بگیرد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار