۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

اخبار پرسپولیس| تصمیم مهم گل محمدی برای پاکسازی در پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اگرچه فضای هواداری به شدت علیه یحیی گل محمدی است و هواداران راضی به این نتایج نیستند اما همچنان گروهی هستند که معتقدند با توجه به این که رضا درویش نمی تواند مربی خارجی جذب...

خبری جذاب از نقل و انتقالات پرسپولیس ؛ یک مهاجم برزیلی در راه است /جلسه محرمانه یحیی و رض برای جذب این خارجی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اگرچه فضای هواداری به شدت علیه یحیی گل محمدی است و هواداران راضی به این نتایج نیستند اما همچنان گروهی هستند که معتقدند با توجه به این که رضا درویش نمی تواند مربی خارجی جذب کند پس بهتر است یحیی بماند. اما همین گروه هم معتقدند اگر قرار است یحیی بماند باید دستیاران خود را عوض کند وگرنه با این کادر به جایی نخواهد رسید. موضوعی که در چند هفته اخیر از سوی اهالی فوتبال و کارشناسان نیز اعلام شد و روند بازی های پرسپولیس نیز نشان می دهد پرسپولیس نیاز به یک بازنگری جدی روی نیمکت خود دارد.

از این رو اولین موضوعی که منطقی به نظر می رسد این است که یحیی به خاطر قراردادی که دارد، می‌ماند اما تغییراتی در کادر فنی‌اش رخ داده و شاهد چند جابجایی در کادرفنی سرخ ها خواهیم بود. به هر حال نتایج پرسپولیس نشان می دهد عملکرد مربی بدنساز پرسپولیس، حمید مطهری و داوود فنایی چه بوده و هرچقدر که در این موارد ادعاهای عجیب و غریب مطرح شود آن هایی که فوتبال را می فهمند درک می کنند که چرخه تمرینات پرسپولیس دچار مشکل است و انکار آن بیش از پیش باعث ناکامی مجموعه خواهد شد.

اما سوالی که مطرح می شود این است که یحیی گل محمدی در صورت ادامه همکاری با پرسپولیس حاضر است از برخی همکاران چهار فصل اخیر خود بگذرد و نفرات تازه‌ای کنارش بیاورد؟ اگرچه برخی مربیان در گفتگو با رفقای خبرنگار خود مدعی شده اند دیگر نمی مانند و حتی فضای هواداری پرسولیس را مسموم قلمداد کرده اند اما آن هایی که از این نفرات شناخت دارند می دانند که سر بزنگاه حضور در پرسپولیس را با هیچ چیز عوض نمی کنند از این رو نمی توان روی ادعاهای رفتن آن ها حساب کرد و اگر قرار به جدایی شان باشد باید این تصمیم از سوی یحیی باشد. از این رو باید پرسید یحیی حاضر می شود با توجه به ارتباط بسیار نزدیک و دوستانه‌ای که با این نفرات دارد و مدعی است آنها در شرایط سخت پشت او را خالی نکردند، تصمیم به برکناری شان بگیرد؟ در هر حال حتی آن بخش از هواداران حامی یحیی گل محمدی هم معتقدند یحیی در صورتی باید بماند که تغییری در کادرش بدهد و اگر قرار است با همین نفرات به کار ادامه بدهد بهتر است برود. باید دید درنهایت این مربی چه تصمیمی برای فصل بعد خواهد گرفت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار