۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰

اخبار پرسپولیس|لیست پرسپولیس خالی نیست؛ چند بازیکن باید جدا شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،پر بودن لیست پرسپولیس باعث می شود یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن در فصل بعد تعدادی از شاگردان امروزش را در لیست مازاد قرار دهد. به گزارش طرفداری، پرسپولیس بازی با پدیده را ...

نقل و انتقالات پرسپولیس | از پایان همکاری 10 ستاره با پرسپولیس توسط یحیی تا بیانیه باشگاه علیه یحیی گل محمدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،پر بودن لیست پرسپولیس باعث می شود یحیی گل محمدی برای جذب بازیکن در فصل بعد تعدادی از شاگردان امروزش را در لیست مازاد قرار دهد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس بازی با پدیده را با پیروزی پشت سرگذاشت تا تنها یک دیدار تا پایان لیگ ۲۱ باقی بماند و جالب این که مدیران باشگاه برای تکرار نشدن حوادث تلخ فصل گذشته زودتر از موعد جذب بازیکنان را آغاز کرده اند.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که لیست اصلی و بزرگسال پرسپولیس پر است و سرخ پوشان برای جذب بازیکن برای سال بعد، نیاز دارند برخی از بازیکنان را در لیست مازاد قرار دهند.

واقعیت امر این است بر اساس قوانین سازمان لیگ، هر تیم لیگ برتری مجاز به ثبت قرارداد ۲۰ بازیکن بزرگسال، ۴ بازیکن زیر ۲۵ سال (با رعایت شرایط ویژه این سهمیه)، ۹ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۳۰ بازیکن آکادمی (۱۵ بازیکن زیر ۲۱ و ۱۵ بازیکن زیر ۱۹ سال) خواهد بود. براین اساس نگاهی به لیست بزرگسال پرسپولیس نشان می دهد که این تیم جای خالی ندارد.

لیست بزرگسالان پرسپولیس

سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا اسدی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی خانی، علی شجاعی، رامین رضاییان، حامد پاکدل، حامد لک، عیسی آل کثر، سعید آقایی، سیامک نعمتی و احمد گوهری بازیکنان بزرگسال لیست پرسپولیس هستند.

فراموش نکنیم علی شجاعی و مهدی مهدی‌خانی جزو بازیکنان زیر ۲۵ سال پرسپولیس بوندند که با خروج از سهمیه زیر ۲۵ سال سال آینده به بازیکنان بزرگسال اضافه می‌شوند.

ضمن این که  شرزود تمیروف از سهمیه بزرگسال به زیر ۲۵ سال منتقل می شود و احسان حسینی (زیر ۲۵ سال)، علیرضا خدایی و محمد حسینی (زیر ۲۳ سال) با پایان قراردادهای قرضی/ سربازی به لیست پرسپولیس بازخواهند گشت.

تمام این مسائل باعث می شود یحیی گل محمدی برای جذب بازیکنان جدید، نیاز داشته باشد تعدادی از بازیکنان این فصل را از به عنوان بازیکن مازاد اعلام کند. حالا باید منتظر بود و دید کدامیک از این بازیکنان برای فصل بعد از لیست سرمربی سرخ ها خارج خواهند شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط