۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس امروز در اولین ساعات ۱۵ مرداد ۱۴۰۱/با شاه ماهی جدید در راه پرسپولیسی شدن آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس امروز در اولین ساعات ۱۵ مرداد ۱۴۰۱/با شاه ماهی جدید در راه پرسپولیسی شدن آشنا شوید. در حالی که تا امروز باشگاه پرسپولیس موفق نشده مهاجم خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی را جذ...

پایان مذاکرات پرسپولیس با وینگر تخصصی / شاه ماهی از دست اسفندیار جوان بدجوری جَست و گرفتار درویش شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس امروز در اولین ساعات ۱۵ مرداد ۱۴۰۱/با شاه ماهی جدید در راه پرسپولیسی شدن آشنا شوید. در حالی که تا امروز باشگاه پرسپولیس موفق نشده مهاجم خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند، صحبت‌هایی مبنی بر مذاکره مثبت و توافق باشگاه پرسپولیس با یک مهاجم خارجی شنیده می‌شود.

با مهاجم جدید و خارجی پرسپولیس آشنا شوید

البته مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند با مخفی نگه داشتن نام و هویت این مهاجم، پس از توافقات نهایی این مسئله را به صورت رسمی اعلام کنند تا مانند گزینه‌های دیگر این مهاجم هم در آخرین لحظات از حضور در پرسپولیس انصراف ندهد.

با این وجود شنیده‌ها حاکی از آن است که بر خلاف تصور همگان و پس از ناکامی در جذب چند مهاجم برزیلی، مهاجم جدید و مورد نظر پرسپولیس برزیلی نیست و توافقاتی برای جذب یک مهاجم اروپایی با ملیتی هلندی صورت گرفته است. ظاهرا رضا درویش در مذاکره با این گزینه پیشرفت‌هایی داشته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم هلندی به پرسپولیس می‌پیوندد.

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس امروز در اولین ساعات 15 مرداد 1401/با شاه ماهی جدید در راه پرسپولیسی شدن آشنا شوید

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس امروز در اولین ساعات ۱۵ مرداد ۱۴۰۱/با شاه ماهی جدید در راه پرسپولیسی شدن آشنا شوید

این در شرایطی است که چیزی تا آغاز رسمی فصل جدید لیگ برتر باقی نمانده اما هنوز مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانستند یک یا دو مهاجم خارجی را به این تیم اضافه کنند. تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داده که پرسپولیس به شدت به یک یا دو مهاجم خارجی نیاز دارد و یحیی گل‌محمدی بار‌ها به این نکته اشاره داشته که برای تکمیل شدن تیمش به مهاجم خارجی نیاز دارد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار