۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس|قاتل استقلال همچنان بی تاب پیوستن به پرسپولیس/شیخ دیاباته برای پیوستن به سرخ پوشان پایتخت تخفیف هم می دهد!+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس|قاتل استقلال همچنان بی تاب پیوستن به پرسپولیس/شیخ دیاباته برای پیوستن به سرخ پوشان پایتخت تخفیف هم می دهد!+جزئیات. شیخ دیاباته آقای گل سابق استقلالی‌ها، همچنان دوست دا...

پایان سردرگمی سایپنتو تو هفته سوم لیگ برتر رقم خورد / قایدی با حضورش تو استقلال، نقطه عطف شد و خودش رو تو دل هواداران جا کرد / حضور دیاباته تو پرسپولیس برا دریافت کفش طلا!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس|قاتل استقلال همچنان بی تاب پیوستن به پرسپولیس/شیخ دیاباته برای پیوستن به سرخ پوشان پایتخت تخفیف هم می دهد!+جزئیات. شیخ دیاباته آقای گل سابق استقلالی‌ها، همچنان دوست دارد به پرسپولیس بیاید.

یکی از بازیکنانی که طی روزهای گذشته شایعه پیوستنش به پرسپولیس مطرح شد، شیخ دیاباته مهاجم پیشین استقلال بود.

دیاباته که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را با پیراهن استقلال در کارنامه دارد، بعد از یک فصل حضور در الغرافه از این تیم جدا شد و هم اکنون بازیکن آزاد است. شیخ طی روزهای گذشته به پرسپولیس لینک شد ولی یحیی گل محمدی به دلیل اینکه این بازیکن دونده نیست و زیاد مصدوم می شود، قبول نکرد دیاباته را به خدمت بگیرد.

نکته جالب در خصوص این بازیکن این است که شیخ علاقه زیادی به بازی برای سرخ ها دارد و این موضوع را از طرق مختلف به گوش مدیران پرسپولیس رسانده است.

مهاجم پیشین استقلال حتی حاضر شد برای سرخپوش شدن تخفیف قابل توجهی هم بدهد و از دستمزد خود کم کند تا دوباره به فوتبال ایران بیاید و پرسپولیسی شود. با همه این مسائل گل محمدی مخالف بزرگ جذب دیاباته است و تا این لحظه موافقت خود را برای جذب این بازیکن اعلام نکرده است.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار