۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

اخبار نقل و انتقالات استقلال|بمب افکن های استقلال از روی باند بلند شدند/حرکت تانک های ارتش آبی به سمت مواضع رقبا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،اگرچه آینده کاری ریکاردو ساپینتو در استقلال نامشخص است و این مربی هم در مصاحبه پیش از تقابل خود با نساجی به این موضوع صحه گذاشته و صراحتاً اعلام کرده مشخص نیست در استقلال باشد...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از خبر ورزشی،اگرچه آینده کاری ریکاردو ساپینتو در استقلال نامشخص است و این مربی هم در مصاحبه پیش از تقابل خود با نساجی به این موضوع صحه گذاشته و صراحتاً اعلام کرده مشخص نیست در استقلال باشد یا نباشد، اما درباره اینکه در نقل انتقالات پیش رو چه بازیکنانی به احتمال زیاد در لیست خرید استقلال قرار می‌گیرند، خبر‌هایی به گوش می‌رسد که جالب توجه است.

در لیست پنهانی که احتمالاً میان مسئولان باشگاه و شاید برخی مربیان دست به دست شده نام تعداد قابل توجهی مدافع به چشم می‌خورد که ظاهراً این موضوع برآیند عملکرد نامطلوب دفاعی استقلال در فصل جاری است و آن‌ها که به دنبال سیاستگذاری فنی در استقلال فصل بعد هستند، تلاش می‌کنند با جذب مدافعان آماده دیگر تیم‌ها اوضاع دفاعی را سر و سامان دهند.

استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر ۲۲ بار مقابل حملات حریف تسلیم شد؛ یعنی ۱۲ بار بیشتر از فصل پیش که با ۱۰ گل خورده و بدون شکست به کار خود در لیگ پایان داد. عملکرد دفاعی استقلال در فصل جاری هرگز جای هیچ تعریف و تمجیدی ندارد. مدافعان در فصل جاری همچون فصل قبل سختگیر نبودند و سیدحسین حسینی نیز نسبت به فصلی که بهترین بازیکن لیگ برتر لقب گرفت، افت داشت. البته خیلی‌ها این وضعیت را ناشی از خروج پین از کادر فنی استقلال می‌دانند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار