۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۳

اخبار نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ از پول رضایتنامه‌ اسدی تا پا پیش گذاشتن یک هوادار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمد آبشک مدافع میانی و ۳۴ساله فولاد خوزستان هنوز منتظر است تا تکلیفش با باشگاه پرسپولیس روشن شود. این بازیکن که چندی قبل به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد علی‌رغم داشتن پیشنهاد هنوز منتظر است تا تکلیف...

اخبار نقل‌وانتقالات پرسپولیس؛ از پول رضایتنامه‌ اسدی تا پا پیش گذاشتن یک هوادار!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،محمد آبشک مدافع میانی و ۳۴ساله فولاد خوزستان هنوز منتظر است تا تکلیفش با باشگاه پرسپولیس روشن شود. این بازیکن که چندی قبل به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد علی‌رغم داشتن پیشنهاد هنوز منتظر است تا تکلیف انتقالش به پرسپولیس مشخص شود.

به گزارش شفقنا ورزشی به نقل از فرهیختگان باشگاه پرسپولیس روزهای عجیبی را سپری می‌کند. قهرمان ۵ دوره پیاپی لیگ برتر ایران این روزها برای جذب بازیکنان موردنظر خود به مشکلاتی برخورده و هنوز نتوانسته با نفرات موردنظرش به توافق برسد. این درحالی است که اکثر اسم‌هایی که گفته می‌شود در لیست موردنظر یحیی گل‌محمدی قرار دارند یک‌به‌یک سر از تیم‌های دیگر درمی‌آورند. بازهم نگاهی انداختیم به آخرین اخبار یارگیری باشگاه سرخ پایتخت که در ادامه از نظر شما خوانندگان «فرهیختگان» می‌گذرد.

 اسدی پول رضایتنامه‌اش را می‌خواهد؟

گفته می‌شود مذاکره پرسپولیس و رضا اسدی هافبک سنت‌پولتن اتریش به بن‌بست رسیده است. پیش از این خبر دادیم که این بازیکن مبلغ ۲۰میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس خواسته و این موضوع به شکل کلامی ازسوی صدری رئیس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران تایید شد. اخبار مختلفی درمورد مذاکرات این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش به گوش می‌رسد. تازه‌ترین شنیده‌ها مربوط به درخواست اسدی برای دریافت بخشی از مبلغ قراردادش هنگام عقد قرارداد است. می‌گویند این بازیکن بین ۳۰ تا ۴۰درصد مبلغ قراردادش را در ابتدا می‌خواهد، اتفاقی که در باشگاه پرسپولیس نیفتاده و هیچ‌کدام از بازیکنان جدید و قدیم پرسپولیس چنین پولی را از باشگاه نگرفته‌اند. شنیدیم ظاهرا این درخواست به‌خاطر پرداخت نقدی مبلغ رضایتنامه‌اش به باشگاه اتریشی بوده و برای همین خواسته این رقم را بابت آزاد بودنش از پرسپولیس بگیرد. کسی در باشگاه حاضر نیست در این مورد اظهارنظری کند. شاید به این دلیل است که می‌خواهند این توافق نهایی شود.

 حمله به مدیربرنامه اسدی

ظاهرا یکی از دلایل به تاخیر افتادن روند مذاکرات پرسپولیس و رضا اسدی واکنش تند هواداران پرسپولیس در فضای مجازی بوده است. انتقادهایی که از عملکرد مدیربرنامه این بازیکن در جریان مذاکرات صورت گرفت عاملی شد تا مذاکرات با تاخیر روبه‌رو شود. جالب است که مدیربرنامه این بازیکن در عین حال که ادامه مذاکراتش را با پرسپولیس رد می‌کند از عدم مذاکره این بازیکن با تیم‌های دیگر هم خبر می‌دهد!

 آبشک منتظر اسدی

محمد آبشک مدافع میانی و ۳۴ساله فولاد خوزستان هنوز منتظر است تا تکلیفش با باشگاه پرسپولیس روشن شود. این بازیکن که چندی قبل به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرد علی‌رغم داشتن پیشنهاد هنوز منتظر است تا تکلیف انتقالش به پرسپولیس مشخص شود. درحقیقت او منتظر است تا تکلیف جذب رضا اسدی توسط پرسپولیس روشن شده تا بعد برای آینده خودش تصمیم بگیرد. مشخص نیست کسی در باشگاه پرسپولیس از او خواسته منتظر بماند یا نه اما ظاهرا به او گفته‌اند اگر کار انتقال اسدی نهایی نشد قطعا پرسپولیس او را جذب خواهد کرد.

 شهباززاده معطل قرارداد مغانلو

هرچند کار انتقال شهریار مغانلو مهاجم گلزن پرسپولیس به سپاهان تمام شده است اما هنوز سجاد شهباززاده علی‌رغم داشتن پیشنهاد مالی خوب از سپاهان با این تیم تمدید قرارداد نکرده است. آقای‌گل لیگ برتر متوجه شده که درصورت حضور مغانلو در ترکیب ثابت سپاهان رسما باید روی نیمکت بنشیند، منتظر است تا انتقال قطعی مغانلو صورت بگیرد تا پیشنهاد دست به نقد پرسپولیس را بپذیرد. گفته می‌شود پیشنهاد پرسپولیس به شهباززاده ۶میلیارد تومان است و پیشنهاد سپاهانی‌ها رقم بسیار بالاتری دارد ولی حضور مغانلو در این تیم کار تصمیم‌گیری را برای این مهاجم گلزن سخت کرده است. گفتنی است پیوستن مغانلو به سپاهان رسما اعلام شد و حالا باید دید شهباززاده می‌پذیرد به‌عنوان وینگر و نه مهاجم با سپاهانی‌ها امضا کند یا حضور در خط‌حمله پرسپولیس را ترجیح می‌دهد.

 بالاخره طلسم نعمتی شکست

علی نعمتی مدافع تیم پدیده رسما با پرسپولیس به توافق رسید و دیروز قرارداد ۳ساله‌ای را با این تیم به امضا رساند. این اتفاق درحالی افتاد که این بازیکن مدت‌ها به‌دنبال دریافت رضایتنامه‌اش بود و بعد از بازگشت حمیداوی به این تیم توانست مجوز حضور در پرسپولیس را پیدا کند. البته تاخیر در عقد قرارداد به‌خاطر وجود خط‌خوردگی در برگه رضایتنامه‌اش باعث شد تا موقع عقد قرارداد با شوخی‌های فراوان هواداران این باشگاه در فضای مجازی روبه‌رو شود. بعد از محمد ابراهیمی و رضا دهقانی این بازیکن سومین صید پرسپولیس در فصل جاری محسوب می‌شود.

 پاکدل هم معطل است؟

باشگاه پرسپولیس می‌گوید نام حامد پاکدل مهاجم تیم آلومینیوم اراک در لیست خرید این باشگاه نیست اما اطرافیان باشگاه این موضوع را رد می‌کنند! می‌گویند اگر کار انتقال سجاد شهباززاده به پرسپولیس نهایی نشود آن وقت نام حامد پاکدل در راس لیست مذاکره قرار دارد. کلا در پرسپولیس همه منتظر روشن شدن تکلیف دیگری‌اند. مغانلو منتظر سپاهان و پرسپولیس و سانتاکلارا، شهباززاده منتظر مغانلو و پاکدل هم منتظر شهباززاده. این وسط هواداران پرسپولیس سردرگم مانده‌اند که قرار است چه کسی در خط‌حمله پرسپولیس حضور پیدا کند.

 یک هوادار پا پیش گذاشت!

نمی‌دانیم این خبر چقدر صحت دارد اما گفته می‌شود یکی از هواداران باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرده تا مبلغی را برای عقد قرارداد رضا اسدی به این بازیکن بپردازد. گفته می‌شود این مبلغ همان رقمی است که اسدی از پرسپولیسی‌ها بابت رضایتنامه‌اش طلب کرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد این احتمال وجود دارد که اسدی به‌زودی پای میز عقد قرارداد با پرسپولیسی‌ها بنشیند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط