۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷

اخبار تازه از نقل و انتقالات استقلال ۷ تیر ۱۴۰۱+ اسامی بازیکنان جدید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال را در ادامه این خبر بخوانید.مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال قراردادش را تمدید کرد. آرمان رمضانی که ق...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال را در ادامه این خبر بخوانید.مهاجم تیم فوتبال استقلال پس از مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال قراردادش را تمدید کرد.

آرمان رمضانی که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده بود، پس از جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت ۲ فصل دیگر تمدید کرد.  همچنین آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال حاکی از این است که ‌مدافع برزیلی که بسیاری او را از ستاره‌های فوتبال ایران می‌دانند در آستانه توافق نهایی با آبی پوشان قرار دارد.

رمضانی سابقه بازی در تیم‌های ملوان، فجرسپاسی، پاس همدان، مس رفسنجان، اکسین البرز، سایپا و پرسپولیس را دارد.

شب گذشته امید نورافکن با انتشار یک استوری برای رضا میرزایی در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد و گفت «امیدوارم در این ۲ سال به تیم ملی برسی.»

وینگر ۲۵ ساله تیم فوتبال سپاهان مورد توجه استقلال قرار گرفته و به این ترتیب شایعات حضور این بازیکن در استقلال افزایش پیدا کرد.

ستاره برزیلی در آستانه توافق با استقلال

مدافع برزیلی که بسیاری او را از ستاره‌های فوتبال ایران می‌دانند در آستانه توافق نهایی با آبی پوشان قرار دارد.

رافائل سیلوا مدافع میانی و ۲۹ ساله‌ای که فصل گذشته خیلی به موقع به استقلال اضافه شد تا چیزی از استحکام خط دفاعی این تیم کم نشود، فصل گذشته و پس از جدایی غیر منتظره دو مدافع سرباز استقلال با قراردادی کوتاه مدت و به عنوان بازیکن آزاد به این تیم اضافه شد.

سیلوا هم از بازیکنان پر تعداد آبی پوشان است که قراردادش در پایان فصل به اتمام رسیده و انتظار می‌رود با توجه به عملکرد درخشانش در این تیم در اولویت تمدیدی‌ها قرار داشته باشد.

سیلوا چندی پیش نسبت به تمدید با آبی پوشان چراغ سبز نشان داد و از آنجایی که باشگاه استقلال هم برای ادامه این همکاری تمایل داشت، باب مذاکرات بین طرفین باز شد و گفته می‌شود این مذاکرات روند مثبتی داشته و احتمال اینکه رافائل سیلوا هم قرارداد همکاری‌اش را برای فصل آینده هم با استقلال تمدید کند وجود دارد.

روز گذشته محمد دانشگر یکی از مدافعان میانی استقلال به صورتی غیر منتظره از این تیم جدا شد تا شوک بزرگی به آبی پوشان وارد شود و تمدید قرارداد با سیلوا می‌تواند مرهمی باشد برای خط دفاع آبی پوشان.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار