۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

اخبار استقلال| دردسر بزرگی که استقلال به آن دچار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار استقلال| دردسر بزرگی که استقلال به آن دچار شد.  باشگاه استقلال قرار بود در تاریخ ۱۵ مرداد ماه طلب هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین خود را پرداخت کند اما به دلیل عدم تعهدات باشگاه دیگر مجبور شد ...

از باشگاه استقلال چخبر؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار استقلال| دردسر بزرگی که استقلال به آن دچار شد.  باشگاه استقلال قرار بود در تاریخ ۱۵ مرداد ماه طلب هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین خود را پرداخت کند اما به دلیل عدم تعهدات باشگاه دیگر مجبور شد پرونده را به دادگاه ورزشی CAS ببرد.

ماجرا به این شکل است که استقلالی‌ها طبق حکم فیفا به پرداخت ۱۶۵ هزار دلار طلب میلیچ محکوم شده بودند و تا ۱۵ مردادماه فرصت داشتند این پول را بپردازند. مسئولان استقلال با توجه به درخواست باشگاه شارلوای بلژیک برای جذب امیرحسین حسین‌زاده و پرداخت ۲۵۰ هزار دلار برای صدور رضایت‌نامه، روی این پول حساب باز کردند تا بخشی از آن را صرف طلب میلیچ کنند.

با وجود اینکه حسین‌زاده در تمرینات شارلوا شرکت کرده است اما این باشگاه هنوز پول رضایت‌نامه را پرداخت نکرده تا مسئولان استقلال با توجه به فرصت کم برای پرداخت پول میلیچ، بی‌جهت پرونده را به CAS ببرند تا زمان بخرند. این در حالی است که به نظر می‌رسد حضور حسین‌زاده در شارلوا منتفی شده باشد که در صورت رخ دادن این موضوع، چالش دیگری گریبان باشگاه استقلال را خواهد گرفت.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مسئولان آن به شدت از رفتار باشگاه شارلوای بلژیک ناراحت هستند و اعتقاد دارند بی‌جهت باید بابت دادرسی در دادگاه ورزشی CAS هزینه کنند، وگرنه به خوبی می‌دانند شانسی برای کاهش رقم درخواستی فیفا ندارند. از طرفی، خبر می‌رسد که شاید به دلیل عدم تعهدات باشگاه بلژیکی، شاید استقلالی‌ها رضایت‌نامه حسین‌زاده را صادر نکنند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار