۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۵

اخبار استقلال امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۱|علت علاقه فراوان مرد پرتغالی به ستاره سابق ارتش سرخ تبریز لو رفت +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار استقلال امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۱|علت علاقه فراوان مرد پرتغالی به ستاره سابق ارتش سرخ تبریز لو رفت +جزئیات.یکی از بازیکنان ورودی در فصل نقل و انتقالات تابستانی استقلال مهاجم ۲۷ ساله تبریزی این تیم ...

بمب نقل و انتقالاتی سرخ پوشان با جذب ستاره محبوب استقلالی / دو هدف بزرگ نقل و انتقالاتی تیم لیگ برتری / پرونده نقل و انتقالات این تیم بسته شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،اخبار استقلال امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۱|علت علاقه فراوان مرد پرتغالی به ستاره سابق ارتش سرخ تبریز لو رفت +جزئیات.یکی از بازیکنان ورودی در فصل نقل و انتقالات تابستانی استقلال مهاجم ۲۷ ساله تبریزی این تیم است که از تراکتور به این تیم پیوست. پیمان بابایی که گفته می شد در لیست یحیی گل محمدی هم حضور دارد به خاطر اتفاقات فصل گذشته دیدار نیمه تمام تراکتور و پرسپولیس مسیرش تغییر کرد و به جمع آبی پوشان تهرانی پیوست.

سرمربی پرتغالی استقلال عاشق مهاجم سرخپوش شد

او که فصل گذشته در تیم تراکتور تنها ۵ گل به ثمر رساند  در طول سه هفته اخیر یکی از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر در جمع بازیکنان استقلال بوده است. از نکات جالب توجه در ارتباط با پیمان بابایی این است که روحیات او شبیه سرمربی پرتغالی استقلال است و به گفته اعضای ایرانی کادر فنی، سرمربی استقلال حسابی با این بازیکن در طول تمرینات شوخی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های پیمان بابایی در پست حمله پرش‌های این بازیکن است که توجه سرمربی استقلال را به خود جلب کرده است.

اخبار استقلال امروز 14 مرداد 1401|علت علاقه فراوان مرد پرتغالی به ستاره سابق ارتش سرخ تبریز لو رفت +جزئیات

اخبار استقلال امروز ۱۴ مرداد ۱۴۰۱|علت علاقه فراوان مرد پرتغالی به ستاره سابق ارتش سرخ تبریز لو رفت +جزئیات

در حالی که تقریباً اکثر مهاجمان استقلال میانگین قدی‌شان بالای ۱۸۰ سانتیمتر است این بازیکن توانسته پرش‌های بلندی داشته باشد و در این زمینه باعث شده تا ساپینتو که نسبت به ارسال از جناحین اهمیت ویژه‌ای می‌دهد به بابایی بگوید روی ضربات سرش حساب ویژه‌ای باز کرده است.

از دیگر مهاجمان بلندقامت استقلال آرمان رمضانی و همچنین سجاد شهباززاده هستند که این دو نفر نیز قدرت سرزنی بالایی دارند اما ظاهراً پیمان بابایی با قدرت بیشتر و ضربات چکشی محکم‌تری که روی ارسال‌ها از خود نشان داده توجه ساپینتو را به خود جلب کرده تا برای مسابقات فصل جدید طرح و برنامه‌ای ویژه در این زمینه داشته باشد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار