۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵

اخبار استقلال |احتمال جدایی سه استقلالی قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  استقلال می تواند بازیکنانی چون آرش رضاوند و امین قاسمی نژاد را برگداند چون با این باشگاه قرارداد دارند. احتمال جدایی سه استقلالی قوت گرفت از طرفی احتمال جدایی سه استقلال...

گزینه نام آشنا در لیست استقلال ؛ پلن B روی میز مصطفی آجورلو / آغاز مذاکره با جانشین فرهاد مجیدی / جانشین نکونام در استقلال کیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،  استقلال می تواند بازیکنانی چون آرش رضاوند و امین قاسمی نژاد را برگداند چون با این باشگاه قرارداد دارند.

احتمال جدایی سه استقلالی قوت گرفت

از طرفی احتمال جدایی سه استقلالی که کمتر بازی می کنند وجود دارد و شاید آنها هم به صورت قرضی راهی تیمهای دیگر شوند.فصل گذشته بیش از۸ بازیکن ازاستقلال جدا شدند وتنی چند ازآنها به طور قرضی رفتند.این فصل هم احتمال جدایی حداقل سه نفر وجود دارد و فرهاد مجیدی قطعا نفرات جدید را جایگزین آنها خواهد کرد تا تیم قدرتمندی را برای لیگ بعدی ببندد.البته استقلال تا مرداد ۱۴۰۲ به آسیا نمی رود و کلا تکلیف نمایندگان ایران در آسیا مشخص نیست. بازیکنانی که ازاستقلال جدا می شوند کسانی هستند که کمتر بازی می کنند واحتمالا دو نفر از آنها به عنوان بازیکن کمکی می روند.

ترکیب عجیب استقلال مقابل فولاد خوزستان / نیمکت نشینی ستاره استقلال در آستانه قهرمانی لیگ برتر / دارو بازی استقلال فولاد

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط