۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

اخباری: خمس جزو بهترین‌های تاریخ تراکتور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اخباری: خمس جزو بهترین‌های تاریخ تراکتور است.  محمدرضا اخباری پس از پیروزی ۳-۱ برابر ذوب آهن اظهار داشت: با این نوع بازی روی زمینی که ما انجام می‌دهیم و با فلسفه فوتبال بازی می‌کنیم،...

اخباری: خمس جزو بهترین‌های تاریخ تراکتور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اخباری: خمس جزو بهترین‌های تاریخ تراکتور است.  محمدرضا اخباری پس از پیروزی ۳-۱ برابر ذوب آهن اظهار داشت: با این نوع بازی روی زمینی که ما انجام می‌دهیم و با فلسفه فوتبال بازی می‌کنیم، همه تیم‌های لیگ باید به تیم ما احترام بگذارند. از طرف دیگر برای ذوب آهن در بازی‌های آینده آرزوی موفقیت می‌کنم. جایگاه تیم ریشه‌دار ذوب آهن، اینجای جدول نیست و امیدوارم اتفاقاتی برای آن‌ها رخ بدهد که بتوانند در هفته‌های آتی جبران کنند.

او سپس درباره حضور هواداران تراکتور در این بازی گفت: هواداران ما همه جای ایران با ما هستند و به تیم‌مان لطف دارند. خدا را شکر که توانستیم امروز آن‌ها را خوشحال کنیم. می‌توانم وعده این را بدهم که در بازی‌های آینده از این هم بهتر عمل کنیم و به بالای جدول برسیم.

اخباری در پایان در واکنش به اینکه پاکو خمس اخلاق‌های خاصی دارد، گفت: او آدم بسیار حساسی است و به نظر یکی از بهترین مربیان تاریخ است که برای تراکتور آمده است. من هم بعید می‌دانستم که بتواند انقدر سریع فلسفه بازی ما را تغییر بدهد. خیلی وقت گذاشت و زحمت کشید؛ از این بابت همه ما بازیکنان، هواداران و حتی مسئولان تیم خیلی خوشحالیم. انشالله که بتوانیم حفطش کنیم و در آینده هم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار