۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸

احضار وزرای صمت و کشاورزی به دادسرای دیوان محاسبات

به گزارش اندیشه معاصر؛ وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با احضار از سوی دادستان و جهت پاسخگویی نسبت به وضعیت نابسامان بازار مرغ و تخم مرغ در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹، طی دو جلسه جداگانه در دادسرای دیوان محاسبات کشور حاضر شده و به سوا...

احضار وزرای صمت و کشاورزی به دادسرای دیوان محاسبات

به گزارش اندیشه معاصر؛ وزرای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی با احضار از سوی دادستان و جهت پاسخگویی نسبت به وضعیت نابسامان بازار مرغ و تخم مرغ در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹، طی دو جلسه جداگانه در دادسرای دیوان محاسبات کشور حاضر شده و به سوالات مطرح درباره این ناهماهنگی‌ها و ترک فعل‌ها پاسخ دادند.

در این جلسات، دادستان دیوان محاسبات کشور ضمن تشریح وظایف قانونی این دو وزارتخانه‌ جهت ساماندهی بازار مصرف مردم، عدم هماهنگی میان وزارتخانه‌ها را به عنوان مهمترین عامل بروز نابسامانی اعلام کرد و رزم حسینی و خاوازی هم ناهماهنگی ها را پذیرفته و وعده دادند که هرچه سریعتر در راستای رفع مشکلات اقدام کنند.

دادسرای دیوان محاسبات کشور با توجه به توضیحات و مستنداتی که وزرای صمت و کشاورزی ارائه کردند، اعلام کرد که این پرونده به صورت ویژه در دادسرا بررسی  و پس از تکمیل توضیحات در صورت لزوم به هیات های مستشاری ارسال خواهد شد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار