۰۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹

احتمال جدایی هافبک جوان استقلال قوت گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،احتمال دارد هافبک جوان استقلالی ها بار دیگر به صورت قرضی جدا شود. فردین رابط هافبک وسط جوان آبی های پایتخت است که بعد از حضور کوتاه مدت در نفت مسجدسلیمان دوباره به استقلال برگشته و در تمرینات این ت...

نقل و انتقالات استقلال | بمب نقل و انتقالاتی استقلال در برزیل منفجر شد / فوق ستاره برزیلی آبی پوش ملی شد + جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،احتمال دارد هافبک جوان استقلالی ها بار دیگر به صورت قرضی جدا شود. فردین رابط هافبک وسط جوان آبی های پایتخت است که بعد از حضور کوتاه مدت در نفت مسجدسلیمان دوباره به استقلال برگشته و در تمرینات این تیم حضور دارد.

رابط ۲۱ ساله در نیم فصل لیگ بیستم به خاطر آنکه بازی زیادی به او نمی رسید، تصمیم گرفت به صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان برود. او اما بعد از پایان قرارداد قرضی اش دوباره به استقلال برگشته است.

رابط اگرچه این روزها در تمرینات استقلال حضوری فعال دارد، اما بازهم احتمال اینکه بازی زیادی در طول فصل پیش رو به او نرسد،وجود دارد. با توجه به حضور هافبک های پرتعداد در استقلال رابط بدش نمی آید بازهم به صورت قرضی از استقلال جدا شود.

این بازیکن در این خصوص صحبت هایی را با فرهاد مجیدی و مسئولان باشگاه داشته اما آینده اش هنوز نامشخص است. از قرارداد رابط با استقلال ۲ سال دیگر باقی مانده وبا توجه به شرایط موجود بعید نیست این بازیکن جوان بار دیگر به صورت قرضی به تیم دیگری برود و شاهد جدایی موقتی اش از استقلال باشیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار