۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲

احتمال بازگشت لژیونر ملی پوش پرسپولیسی به لیگ ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،احتمال بازگشت لژیونر ملی پوش پرسپولیسی به لیگ ایران. باشگاه دیناموزاگرب کرواسی «بوشکا شوتالو» مدافع جوان و ۲۲ ساله را به خدمت گرفت. این بازیکن سابقه بازی برای تیم‌های پایه...

نقل و انتقالات پرسپولیس | بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس در اروپا توس طاین لژیونر / جشن قهرمانی فوتبال اروپا توسط این لژیونر پرسپولیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،احتمال بازگشت لژیونر ملی پوش پرسپولیسی به لیگ ایران. باشگاه دیناموزاگرب کرواسی «بوشکا شوتالو» مدافع جوان و ۲۲ ساله را به خدمت گرفت. این بازیکن سابقه بازی برای تیم‌های پایه کرواسی را دارد و در سالهای اخیر در تیم‌های آتالانتا و ورونا ایتالیا بازی کرده است.

احتمال بازگشت صادق محرمی به فوتبال ایران

وب سایت «۲۴sata» کرواسی ضمن ارائه گزارشی از حضور این بازیکن جوان و نقل و انتقالات باشگاه دینامو زاگرب، به نام صادق محرمی مدافع ایرانی این تیم هم اشاره کرد.

این سایت نوشت:

چاچیچ (سرمربی دینامو) امروز مشکلی در خط دفاعی ندارد اما ماکسیمیر همچنان به دنبال گزینه دیگری برای جناح راست است. استفان ریستوفسکی گزینه اصلی دفاع راست دینامو است در حالی که صادق محرمی ممکن است تابستان امسال به ایران بازگردد.

احتمال بازگشت لژیونر ملی پوش پرسپولیسی به لیگ ایران

احتمال بازگشت لژیونر ملی پوش پرسپولیسی به لیگ ایران

محرمی در این سال‌ها همواره یکی از مدافعان اصلی تیم ملی ایران بوده است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار او خواهد بود. محرمی از پرسپولیس راهی دینامو زاگرب شد و در صورت بازگشت به ایران، بعید است به این تیم برود چرا که سرخپوشان در پست دفاع راست، دانیال اسماعیلی فر را به خدمت گرفته‌اند.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار