۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

احتمال بازگشت این یاغی جوان به ترکیب تیم ملی ایران قوت گرفت+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،احتمال بازگشت این یاغی جوان به ترکیب تیم ملی ایران قوت گرفت+جزئیات. به نظر می‌رسد سرنوشت مجتبی جباری در انتظار مهدی قایدی است. پشت پرده خط خوردن بازیکن استقلال از تیم ملی/ سرنوشت مجتبی جباری در انت...

بازگشت جنجنالی مهدی قائدی به استقلال قطعی شد / آجورلو دستور قرارداد مهدی را صادر کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،احتمال بازگشت این یاغی جوان به ترکیب تیم ملی ایران قوت گرفت+جزئیات. به نظر می‌رسد سرنوشت مجتبی جباری در انتظار مهدی قایدی است.

پشت پرده خط خوردن بازیکن استقلال از تیم ملی/ سرنوشت مجتبی جباری در انتظار این ستاره است

مجتبی جباری در برهه ای تصمیم گرفت اردوی تیم ملی را رها کند و وقتی از او سوال شد که چرا چنین تصمیمی گرفته است گفت نمی‌تواند در تیم کارلوس کی‌روش بازی کند چرا که فوتبالی که تیم او ارایه می‌دهد نیاز به پست پلی میکر یا بازیکن پست شماره ۱۰ ندارد.

مهدی قایدی بازیکنی است که بیشتر به درد پست شماره ۱۰ می‌خورد و کارلوس کی‌روش در این پست بازیکنی می‌خواهد که مثل هافبک‌های دفاعی جنگنده و درگیر باشد. او در جام جهانی قبلی از اشکان دژاگه در این پست استفاده کرد و در این جام جهانی هم به نظر می‌رسد شانس سامان قدوس در این پست بیشتر از دیگر بازیکنان باشد.

احتمال بازگشت این یاغی جوان به ترکیب تیم ملی ایران قوت گرفت+جزئیات

احتمال بازگشت این یاغی جوان به ترکیب تیم ملی ایران قوت گرفت+جزئیات

از سویی اگر کارلوس کی‌روش بخواهد از مهدی قایدی در پست وینگر استفاده کند به خوبی می‌داند این بازیکن از نظر بدنی توانمندی حضور توامان در حمله و دفاع را ندارد و با بازیکن حریف درگیر نمی‌شود تا توانش را در حمله خرج کند. بر همین اساس پیش بینی می‌شود مهدی قایدی شانس زیادی برای حضور در لیست نهایی کارلوس کی‌روش نداشته باشد.

جالب اینکه کارلوس کی‌روش از مهدی قایدی به عنوان مسی فوتبال ایران یاد کرده است. هر چند کارلوس کی‌روش در هفته‌های آتی فرصت بیشتری پیدا خواهد کرد که بازی‌های مهدی قایدی را بببیند و تصمیمات بهتری در مورد او بگیرد.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار