۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

اجرای طرح پاکسازی تهران از معتادان متجاهر در دستور کار دادستانی –

[ad_1] به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری کل استان تهران، علی قناعت کار، افزود: این دادسرا جمع‌آوری معتادان متجاهری که در پارک‌ها، خیابان‌ها و فضای سبز اقدام به استعمال مواد مخدر می‌کنند را به جد پیگیری می‌کند. وی ادامه داد: بر این ...

اجرای طرح پاکسازی تهران از معتادان متجاهر در دستور کار دادستانی –

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دادگستری کل استان تهران، علی قناعت کار، افزود: این دادسرا جمع‌آوری معتادان متجاهری که در پارک‌ها، خیابان‌ها و فضای سبز اقدام به استعمال مواد مخدر می‌کنند را به جد پیگیری می‌کند.

وی ادامه داد: بر این اساس، دادستانی تهران طرح جامع پاکسازی شهر تهران از لوث این افراد را در سال جاری با جدیت پیگیری می‌کند تا بتواند گام مؤثری برای تحقق این امر و درمان معتادان بردارد.

قناعت کار با اشاره به اقدامات این دادسرا در ابتدای سال جاری برای درمان معتادان متجاهر گفت: در این راستا با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره کل بهزیستی استان تهران، هزار و ۶۷۷ معتاد متجاهر در سطح شهر شناسایی و جمع‌آوری شده که تعدادی از این افراد زن هستند.

وی اضافه کرد: این معتادان پس از غربالگری برای درمان به مراکز ترک اعتیاد منتقل شده و هم اکنون تحت درمان هستند.

معاون دادستان با تاکید بر اینکه طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر به طور مستمر پیگیری می‌شود، افزود: همه مراحل اجرای طرح از مراحل غربالگری تا بازپروری معتادان با نظارت نماینده دادستانی انجام می‌شود.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار