۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸

اتفاق عجیب در پرسپولیس با تعلل یحیی/ هر دو گزینه گل‌محمدی از دست رفتند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اتفاق عجیب در پرسپولیس با تعلل یحیی/ هر دو گزینه گل‌محمدی از دست رفتند!. برهمین اساس هم برای انتخاب دستیار وسواس زیادی به خرج داده است به گونه ای که همین وسواس باعث شد تا ...

پرسپولیس و دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،اتفاق عجیب در پرسپولیس با تعلل یحیی/ هر دو گزینه گل‌محمدی از دست رفتند!. برهمین اساس هم برای انتخاب دستیار وسواس زیادی به خرج داده است به گونه ای که همین وسواس باعث شد تا یکی از گزینه های خوب او سر از فوتبال باشگاهی کویت دربیارود.داستان از این قرار است که گل محمدی ابتدا با دو مربی خوب اروپایی صحبت های اولیه را انجام داد. با گزینه اول به توافق کامل رسید اما کمی صبر کرد تا تکلیف گزینه دوم مشخص شود چرا که معتقد بود می‌تواند با گزینه دوم بهتر کار کند. پیدا کردن و مذاکره با گزینه دوم کمی به درازا کشید و درنهایت نیز این مربی اعلام کرد تمایلی به همکاری ندارد و به همین دلیل وقتی به سراغ همان گزینه ابتدایی رفت که با او به توافق کامل رسیده بود، این مربی ضمن عذرخواهی از یحیی به او اعلام کرد که در فوتبال باشگاهی کویت مشغول به کار شده و قرار است به عنوان سرمربی کار خود را یکی از تیم های باشگاهی فوتبال کویت ادامه دهد.

همین موضوع باعث شد تا سرمربی پرسپولیس نه تنها با گزینه دوم خود به توافق نرسد بلکه گزینه اول هم به واسطه زمانی که در روند مذاکرات پیش آمد و پیشنهاد بهتری که از کویت دریافت کرد، از دست بدهد.لازم به ذکر است این دو مربی با دو مربی که به تازگی از سوی یحیی به باشگاه معرفی شده‌اند، فرق دارند و این اتفاقات قبل از اعلام دو مربی که همین چند روز قبل از سوی یحیی به باشگاه معرفی شدند، رخ داده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار