۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵

اتفاق عجیب در جدول گلزنان لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،اتفاق عجیب در جدول گلزنان لیگ برتر. شهریار مغانلو با گلی که به هوادار زد مثل محمد عباس زاده و رضا اسدی ۸ گله شد و به صدر جدول گلزنان رفت. جالب این که او هم مثل دو مهاجم تراکتور ...

اتفاق عجیب در جدول گلزنان لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،اتفاق عجیب در جدول گلزنان لیگ برتر. شهریار مغانلو با گلی که به هوادار زد مثل محمد عباس زاده و رضا اسدی ۸ گله شد و به صدر جدول گلزنان رفت. جالب این که او هم مثل دو مهاجم تراکتور سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و اتفاقا یحیی خیلی تلاش کرد این مهاجم را به پرسپولیس برگرداند که موفق نشد.

مغانلو با این گل برای بازی حساس با پرسپولیس هم خط و نشان کشید.دیداری که شنبه آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و بسیار تعیین کننده است. از طرفی محمد عباس زاده امروز دو گل به پرسپولیس زد تا از مجموع ۸ گل خود سه گل را در دو بازی رفت و برگشت وارد دروازه بیرانوند کرده باشد. عباس زاده چند بازی را به دلیل مصدومیت از دست داد وگرنه شاید امروز به تنهایی آقای گل بود. خلاصه هر سه آقای گل فعلی لیگ برتر سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و رقابت آنها هم مثل رقابت مدعیان قهرمانی بسیار جذاب است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار