۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲

اتفاق عجیب برای عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال/ رئیس کمیته داوران از حضور در انتخابات منع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،اتفاق عجیب برای عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال/ رئیس کمیته داوران از حضور در انتخابات منع شد. بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان نوشته ...

مهاجم منفور جای یاغی را گرفت!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبرورزشی،اتفاق عجیب برای عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال/ رئیس کمیته داوران از حضور در انتخابات منع شد. بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد در نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان استان نوشته است: خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دلیل عدم اقامت در استان حق شرکت در انتخابات ریاست هیات فوتبال استان را ندارد.

انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی برگزار می شود و خداداد افشاریان که هم اکنون این سمت را در اختیار دارد، باز هم برای شرکت در انتخابات ثبت نام کرده است.

در نامه محمد مهدی احمدی، بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به مدیر کل ورزش و جوانان استان این چنین آمده است: «با استناد به ماده ۱۰۰۲ قانون مدنی، اقامتگاه هر شخصی عبارت از محلی است که شخص در آن سکونت داشته و مرکز مهم امور او نیز آنجا باشد و اگر محل سکونت شخصی غیر از مرکز مهم امور او باشد، مرکز امور او اقامتگاه محسوب می‌شود. همچنین برابر ماده ۱۰۰۳ قانون مذکور، هیچکس نمی‌تواند بیش از یک اقامتگاه داشته باشد.»

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط