۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵

اتفاق عجیب برای حامد لک در ضربات‌پنالتی استقلال/ ماجرای برگه مهمی که گم شد!

[ad_1] خبرورزشی – دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در وقت‌های قانونی و دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه‌ای بدون گل مساوی به پایان رسید تا کار به ضیافت پنالتی‌ها بکشد. بلافاصله پس از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه توسط علیرضا فغانی، ظاهراً آنالیزورهای پرسپ...

اتفاق عجیب برای حامد لک در ضربات‌پنالتی استقلال/ ماجرای برگه مهمی که گم شد!

[ad_1]

خبرورزشی –

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در وقت‌های قانونی و دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه‌ای بدون گل مساوی به پایان رسید تا کار به ضیافت پنالتی‌ها بکشد.

بلافاصله پس از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه توسط علیرضا فغانی، ظاهراً آنالیزورهای پرسپولیس از طریق داوود فنایی مربی گلرهای این تیم، کاغذی در اختیار دروازه‌بان خود قرار دادند. گویا روی این برگه اسامی پنالتی‌زنان استقلال و محل زدن ضربات آنها نوشته شده بود و حامد لک پس از نوشیدن آب و کمی استراحت نگاه دقیقی به آن بیندازد.

آن طور که به نظر می‌رسید دروازه‌بان اول پرسپولیس که خودش پنالتی‌گیر است این کاغذ کمکی را گُم کرده بود. او هنگام ضربات پنالتی استقلالی‌ها مرتب از نیمکت خود می‌خواست که بگویند طرف ضربه‌اش را کجا می‌زند و با دست علامت‌هایی می‌داد اما جوابی نمی‌گرفت! آنالیزورهای پرسپولیس و مربی گلرهای این تیم هم کاغذ را پیدا نکرده یا اینکه اجازه نداشتند به حامد لک نزدیک شوند یا کمکی به او کنند!

همین مسئله باعث سردرگمی و دوگانگی گلر پرسپولیس شده و تا حد زیادی کار پنالتی‌زنان استقلال را راحت کرده بود. اغلب پنالتی‌زنان استقلال منهای مهدی قایدی ضربات پنالتی خود را به زیبایی تبدیل به گل کردند تا در نهایت آبی‌ها برنده دربی حذفی شده و به مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی کشور صعود کنند.

شاید اگر آن کاغذ پیش از شروع ضربات پنالتی به حامد لک داده نمی‌شد این گلر پنالتی‌گیر می توانست راحت‌تر کار خودش را انجام دهد و آن طور با یأس و نومیدی از نیمکت تیمش کمک نخواهد.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار