۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹

اتفاقی که موجب خشم هوداران سپاهان شد/ حضور ستاره های سپاهان در ترکیب اصلی استقلال در مقابل سپاهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اتفاقی که موجب خشم هوداران سپاهان شد/ حضور ستاره های سپاهان در ترکیب اصلی استقلال در مقابل سپاهان. بی شک حساس ترین دیدار هفته اول از دور برگشت لیگ برتر در استادیوم نقش جهان برگزار می...

نقل و انتقالات استقلال با پای درمیونی این ستاره سپاهانی / وینگر سپاهان در دستان حاج مصطفی / یاغی سپاهان: برای استقلال، خودم رضایت‌نامه می‌گیرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از ورزش۳،اتفاقی که موجب خشم هوداران سپاهان شد/ حضور ستاره های سپاهان در ترکیب اصلی استقلال در مقابل سپاهان. بی شک حساس ترین دیدار هفته اول از دور برگشت لیگ برتر در استادیوم نقش جهان برگزار می شود. جایی که استقلال با هدف جبران شکست بازی رفت و همچنین جلوگیری از افزایش فاصله با پرسپولیس، به دنبال پیروزی برابر سپاهان است که البته کار سختی را در پیش دارد.

با این وجود، بازیکنان زیادی در دسترس ریکاردو ساپینتو قرار دارند که به واسطه حضور در سپاهان، تجربه بازی در این تیم را دارند و می توانند گره از مشکلات استقلال باز کنند. بازیکنانی که احتمالا در بازی امروز، تمامی آنها به میدان بروند و مقابل تیم سابقشان قرار بگیرند.

محمد محبی مهمترین سپاهانی سابقی است که پس از یک سال، دوباره به نقش جهان برمیگردد. وینگر بوشهری و جوان آبی ها تابستان گذشته راهی سانتاکلارا شد و در نقل و انتقالات امسال به صورت قرضی به استقلال پیوست. زمان پیوستن او به جمع آبی ها، با برگزاری بازی رفت همزمان شد و او نتوانست در آن دیدار به میدان برود.

محبی که با سپاهان به فوتبال کشور معرفی شد، برابر هم تیمی های سابقش بازی خواهد کرد و استقلالی ها نیز به درخشش و گلزنی این بازیکن با کیفیت امید زیادی دارند. او بهترین گلزن تیم ساپینتو است و باید دید تا چه اندازه در باز کردن دروازه تیم سابقش موفق خواهد بود.

سجاد شهباززاده به همراه رضا میرزایی بازیکنانی هستند که فصل قبل با لباس سپاهان برابر استقلال بازی کردند و امروز داستان برعکس خواهد شد. این دو بازیکن نیز همین تابستان به جمع آبی پوشان اضافه شدند و باید دید ساپینتو از ابتدا آنها را در ترکیب اصلی قرار خواهد داد یا در نیمه دوم آنها را روانه میدان می کند.

سیاوش یزدانی نیز دیگر بازیکنی است که در سپاهان بازی کرده است. او چهارمین فصل حضور در استقلال را تجربه می کند و در ابتدای لیگ نوزدهم از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و به تهران نقل مکان کرد تا برای تیم استراماچونی بازی کند. نکته جالب اینکه او در این چهار فصل، تجربه کار با چهار سرمربی مختلف را دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار