۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

اتفاقی جنجالی در بندر انزلی/ مربی ملوان با تماس تصویری تیم را هدایت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ملوان انزلی صدرنشین رقابت های لیگ آزادگان، روزهای خوبی را بر خلاف چند سال گذشته تجربه می کند. انزلی چی ها این بار دست به دست هم داده اند تا هر طور شده بتوانند بازگشتی پیروزمندانه به لیگ برتر داشته...

اتفاقی جنجالی در بندر انزلی/ مربی ملوان با تماس تصویری تیم را هدایت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ملوان انزلی صدرنشین رقابت های لیگ آزادگان، روزهای خوبی را بر خلاف چند سال گذشته تجربه می کند.

انزلی چی ها این بار دست به دست هم داده اند تا هر طور شده بتوانند بازگشتی پیروزمندانه به لیگ برتر داشته باشند. ملوان انصافا جزو تیم هایی است که جایش در لیگ برتر خالی است.

دیدار سایپا و ملوان که روزگاری هر دو تیم در لیگ برتر حضور داشتند اما یک غایب داشت؛ او کسی نبود به جز مازیار زارع که به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی بسر می برد.

در این باره سرپرست ملوان می گوید؛ «در بازی با سایپا زارع بین دو نیمه در رختکن با بازیکنان تماس تصویری داشت و به آن ها نکاتی را گوشزد کرد. روز به روز حال سرمربی تیم ملوان بهتر می شود و زیر نظر پزشک است. هر زمان که پزشک تیم اعلام کند، او باید تست کرونا بدهد و اگر جواب تستش منفی شود در کنار تیم قرار می گیرد.»

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار