۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

ابهام بزرگ در پرونده دیدار جنجالی لیگ برتر/ کمیته استیناف رئیس کمیته انضباطی را دعوت کرد

[ad_1] خبرورزشی – تقابل تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان در ۲۶ اردیبهشت سال جاری با اتفاقی ویژه همراه شد. در جریان این مسابقه پیکانی‌ها ۶ تعویض انجام دادند، داور هم تا پایان مسابقه متوجه موضوع نشد. ابراهیم توکلی ناظر این مسابقه بعد از پ...

ابهام بزرگ در پرونده دیدار جنجالی لیگ برتر/ کمیته استیناف رئیس کمیته انضباطی را دعوت کرد

[ad_1]

خبرورزشی –

تقابل تیم‌های فوتبال سایپا و پیکان در ۲۶ اردیبهشت سال جاری با اتفاقی ویژه همراه شد. در جریان این مسابقه پیکانی‌ها ۶ تعویض انجام دادند، داور هم تا پایان مسابقه متوجه موضوع نشد. ابراهیم توکلی ناظر این مسابقه بعد از پایان بازی متوجه موضوع و به دیگران اطلاع داد.

موضوع تعویض‌ها حواشی زیادی به همراه داشت و در نهایت با تشخیص کمیته انضباطی نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود سایپا اعلام شد. در حال حاضر این پرونده به کمیته استیناف ارجاع شده است.

کمیته استیناف تا کنون ۳ مرتبه در این خصوص نشست برگزار کرده است. در همین رابطه آخرین نشست در روز سه‌شنبه ۸ تیر ماه سال جاری با حضور اسماعیل حسن‌زاده رییس کمیته انضباطی برگزار شد. حسن‌زاده در خصوص آرای صادر شده توضیحاتی ارائه داد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که کمیته استیناف به عدم صدور آرای مربوط به افراد مقصر در این ماجرا مانند ناظر و داور چهارم مسابقه معترض است. در همین راستا قرار است جلسه ویژه کمیته استیناف با دعوت از طرفین تشکیل و بعد از آن رای خود را در این خصوص صادر کند.

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار