۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷

ابهام بزرگ درباره مهاجمی که پرسپولیس می‌خواست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابهام بزرگ درباره مهاجمی که پرسپولیس می‌خواست!. از حدود یک ماه و نیم پیش بحث پیوستن کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلای پرتغال به پرسپولیس مطرح شد. این مهاجم انتخاب اول و آخر یحیی گل‌محمدی برای پی...

آرم پرسپولیس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،ابهام بزرگ درباره مهاجمی که پرسپولیس می‌خواست!. از حدود یک ماه و نیم پیش بحث پیوستن کاسیانو دیاز مهاجم برزیلی تیم ویزلای پرتغال به پرسپولیس مطرح شد. این مهاجم انتخاب اول و آخر یحیی گل‌محمدی برای پیشانی خط حمله پرسپولیس بود اما در نهایت پرسپولیسی نشد تا چند روز پیش رسما به تیم الفیصلی عربستان در دسته دوم این کشور بپیوندد.

حدود دو هفته پیش بود که بعد از یک ماه مذاکره فشرده باشگاه پرسپولیس با این بازیکن و اخبار و حواشی مختلفی که از این انتقال به بیرون درز پیدا کرد، یحیی گل‌محمدی اعلام کرد پس از مشورت با تیم پزشکی پرسپولیس از جذب این بازیکن منصرف شده است.

همان زمان اعلام شد دیاز به خاطر مصدومیتی که دارد و دوری چند هفته‌ای از میادین از فهرست بازیکنان مدنظر پرسپولیس کنار گذاشته شد. این تصمیم هم بعد از مشورت گل‌محمدی با کادر پزشکی پرسپولیس صورت گرفت.

حالا سوال اینجاست که آیا واقعا کاسیانو به خاطر ماجرای مصدومیت از لیست بازیکنان مدنظر یحیی گل‌محمدی کنار گذاشته شد؟ اگر طبق تشخیص کادر پزشکی پرسپولیس مصدومیت این بازیکن شدید بوده چطور کاسیانو به لیگ عربستان رفت؟ آیا کاسیانو بدون تست پزشکی به تیم الفیصلی عربستان پیوسته؟ آیا دلیل انصراف یحیی گل‌محمدی از جذب این بازیکن واقعا مسئله مصدومیت بوده؟ این سوالاتی است که کادر پزشکی پرسپولیس بهتر از هرکسی می‌تواند به آن پاسخ بدهد.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار