۰۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸

ابعاد بنر چاپی تبلیغاتی چند در چند است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تبلیغات بنری هنوز یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد غیرآنلاین در سال ۲۰۲۳ هستند. فرقی ندارد به دنبال کسب درآمد از وب سایت خود هستید یا قصد دارید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید، به هر حال چاپ بنر ...

ابعاد بنر چاپی تبلیغاتی چند در چند است؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، تبلیغات بنری هنوز یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصاد غیرآنلاین در سال ۲۰۲۳ هستند. فرقی ندارد به دنبال کسب درآمد از وب سایت خود هستید یا قصد دارید محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید، به هر حال چاپ بنر به شما کمک می‌کند این کار را به نحو احسن انجام دهید. به احتمال زیاد همه افراد حاضر در انواع کسب و کارها می‌دانند که چگونه از این بنرها استفاده کنند و اطلاعات ارزشمند مربوط به کسب و کار خود را ارائه دهند. توجه داشته باشید اندازه بنر تبلیغاتی به همراه سایر عوامل همانند متن و پیام ذکر شده بر روی جذب مشتری و مخاطب شما تاثیر دارد. به عبارت دیگر اندازه بنر می‌تواند عامل بزرگی در نرخ تبدیل افراد عادی به مشتری و مخاطب شما باشد. شاید برایتان سوال شود که چرا اندازه بنرهای تبلیغاتی مهم است و موثرترین و بهترین اندازه برای این بنرها کدام سایز خواهد بود؟

سایزهای رایج بنرهای تبلیغاتی در سال ۲۰۲۳

اندازه بنر تبلیغاتی شما بسته به هدف کمپین تبلیغاتی که دارید، ممکن است متفاوت باشد. فرقی ندارد که قصد شما از این بنرها چیست، برای مثال شاید بخواهید آگاهی مشتریان هدف خود را از محصولات و خدماتتان افزایش دهید، برند خود را بسازید یا میزان فروشتان را بالا ببرید به هر حال اندازه بنری که انتخاب می‌کنید ممکن است نقش مهمی در موفقیت و شکست کمپین شما داشته باشد.

پلتفرم‌های انتشار و مراکز چاپ و تکثیر این بنرهای تبلیغاتی بدون شک بر روی انتخاب سایز بنرهای تبلیغاتی شما موثر هستند. برای مثال برخی از تیم‌های چاپخانه نمی‌توانند بالاترین سایزها را برای پرینت بنرهای تبلیغاتی شما پشتیبانی کنند. بنابراین انتخاب شما محدود خواهد بود.

پیدا کردن یک تیم چاپخانه قوی برای چاپ بنرهای تبلیغاتی یک استراتژی مهم تبلیغاتی محسوب می‌شود. ناگفته نماند با دیجیتالی شدن زندگی انسان‌ها، بیشتر افراد به دستگاه‌های تلفن همراه، اینترنت و رایانه‌های رومیزی دسترسی دارند و شاید چاپ بنرهای تبلیغاتی خیلی ایده‌آل به نظر نرسد.

در حالی که این طور نیست و همیشه بنرهای تبلیغاتی از بهترین روش‌ها برای چاپ و توسعه گسترده یک کسب و کار حرفه‌ای خواهد بود. کافی است در انتخاب تیم چاپخانه مورد نظر خود دقت زیادی به خرج دهید و از مجرب‌ترین و بهترین یا پیشرفته‌ترین تیم‌های چاپخانه کمک بگیرید.

برای مثال براساس نظرسنجی‌های انجام شده و اطلاعات و آمار به دست آمده، سایت تیم گرافیک برای چاپ این بنرهای تبلیغاتی بهترین انتخاب است. درنگ نکنید و شما نیز برای توسعه کسب و کار حرفه‌ای خود از همین سایت و تیم چاپخانه کمک بگیرید.

سایز بنرهای تبلیغاتی وینیل

بنرهای ابزاری بسیار متنوع و موثر برای تبلیغات کسب و کار شما هستند. از معرفی انواع محصولات و خدمات گرفته تا افتتاحیه انواع موزه‌ها، نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای مختلف و سایر موارد، هر جایی که بروید به طور حتم بنرهایی با اندازه‌های استاندارد مشاهده می‌کنید که برای انتشار گسترده اطلاعاتی در مورد یک کسب و کار و رویداد استفاده می‌شوند.

اما اندازه دقیق و استاندارد برای چاپ بنرهای تبلیغاتی وینیل چه سایزی است؟ در صورتی که اطلاعات کافی در مورد اندازه استاندارد بنرها داشته و از ترجیحات تبلیغاتی خود باخبر باشید یا بدانید که اندازه‌های مختلف بنرهای استاندارد چند سانتی‌متر خواهند بود، به طور حتم تفاوت را در هنگام سفارش دادن چاپ این بنرها متوجه می‌شوید.

در حالی که اندازه‌های استاندارد بنرهای متفاوتی وجود دارند، شما می‌توانید خودتان اندازه دلخواه و رایج بنر تبلیغاتی‌تان را انتخاب کنید. فراموش نکنید تیم چاپخانه مورد نظر شما می‌تواند در تطبیق اندازه استاندارد با سایر دلخواه شما کمک بزرگی ارائه دهد. با داشتن اطلاعات کافی در مورد سایز استاندارد بنرها می‌توانید زودتر به پروژه چاپی خود دست یابید.

به زبان ساده سایز استاندارد بنر خود را انتخاب کنید تا در تسریع سفارش این بنرها موفق باشید. به تنها اندازه‌های بسیار متنوعی وجود دارند بلکه بنرها در انواع مختلفی نیز چاپ و طراحی می‌شوند. برای مثال بنرهای لوکس یا بنرهای براق و وینیل شاید در سایزهای مختلفی قابل چاپ باشند. در جدول زیر سایز بنرهای تبلیغاتی وینیل را ذکر می‌کنیم:

نوع بنرسایز آن (سانتی متر)
بسیار کوچک۶۰ در ۶۰
کوچک۶۰ در ۱۸۰ ( ۶۰ در ۱۵۰)
متوسط رو به کوچک۶۰ در ۲۴۰
متوسط۹۰ در ۱۸۰
متوسط رو به بزرگ۹۰ در ۲۴۰
بزرگ۱۲۰ در ۳۰۰
خیلی بزرگ۴۵۰۰ در ۳۰۰۰

عرض بنرهای تبلیغاتی چاپی در مقایسه با طول آنها

خبر خوب اینکه بنرهای تبلیغاتی وینیل براساس اندازه دلخواه شما قابل تغییر هستند بنابراین طول و عرض آنها را می‌توان با توجه به سایز و اندازه مورد نظر مشتریان جابه‌جا کرد. برای مثال یک بنر تبلیغاتی می‌تواند با عرض ۲۴ سانت و طول ۶۰ سانتی‌متر باشد در حالی بنر دیگری با عرض ۶۰ سانت و طول ۲۴ سانتی‌متر خواهد بود.

تفاوت اصلی این نوع بنرها در نحوه چاپ و نوع طراحی مورد نظر آنها قابل توجه و مشاهده خواهد بود. در ضمن جهت‌گیری طول و عرض این بنرها به هنگام آویزان کردن آنها مورد اهمیت است و به چشم می‌آید. در صورتی که به دنبال کوچک‌ترین سایز استاندارد برای چاپ بنر تبلیغاتی خود هستید، بهتر است از بنرهای مربعی کمک بگیرید.

این نوع بنرها دارای طول و عرض یکسانی هستند و به طور معمول جزء کوچک‌ترین اندازه‌های استاندارد برای چاپ بنرهای تبلیغاتی محسوب می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از نهایی کردن سفارش این نوع بنرها مطمئن شوید که بنرهای دارای طول و عرض یکسان برای شما گزینه مناسبی هستند.

در نهایت اینکه اندازه بنرهای استاندارد از بسیار کوچک تا بسیار بزرگ متغیر هستند. بنابراین شما برای انتخاب این بنرها به اطلاعات زیادی نیاز دارید. به هر حال اگر به دنبال کیفیت چاپی بنرهای تبلیغاتی هستید باید در انتخاب چاپخانه مورد نظر نیز دقت زیادی به خرج دهید.

 

بنر تبلیغاتی خود را کجا سفارش دهیم؟

علاوه بر اندازه بنرهای تبلیغاتی، کیفیت چاپ و جنس آنها نیز بسیار مهم است. بنابراین توصیه می‌کنیم قبل از نهایی کردن تصمیم خود در مورد ثبت سفارش چاپ یک بنر تبلیغاتی در ابتدا تجربه و محبوبیت آن چاپخانه را در نظر بگیرید سپس سفارش خود را نهایی کنید.

تیم گرافیک یکی از مجرب‌ترین و بهترین تیم‌های چاپخانه برای چاپ انواع بنرهای تبلیغاتی است که تا به امروز توانسته محبوبیت خوبی در این مسیر کسب کند.

 

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط