۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳

آیا بازگشت شفر خان قطعی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آیا بازگشت شفر خان قطعی شد؟. پروسه انتخاب سرمربی برای باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از برکناری رضا پرکاس حدود دو هفته طول کشیده است. سرمربی سابق استقلال به ایران بازمی‌گردد؟ مدیران این باشگاه تایم زیا...

آیا بازگشت شفر خان قطعی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،آیا بازگشت شفر خان قطعی شد؟. پروسه انتخاب سرمربی برای باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از برکناری رضا پرکاس حدود دو هفته طول کشیده است.

سرمربی سابق استقلال به ایران بازمی‌گردد؟

مدیران این باشگاه تایم زیادی را برای توافق با علیرضا منصوریان برای بازگشت دوباره او به آبادان اختصاص دا‌دند اما نتوانستند رضایت وی برای انجام این کار را جلب کنند.

به همین دلیل احمد پارو، مدیرعامل نفت از چند روز قبل مذاکره با وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال را آغاز کرد تا بتواند نظر او برای هدایت طلایی‌پوشان را جلب کند.

آنطور که از باشگاه صنعت نفت خبر می‌رسد، مذاکره با شفر مثبت بوده و تنها توافق بر سر چند بند باقی مانده است. در صورت رضایت دو طرف از بندهای قرارداد، سرمربی آلمانی سابق استقلال بار دیگر به ایران می‌آید و این مرتبه در استان خوزستان فعالیتش را پیگیری می‌کند.

آیا بازگشت شفر خان قطعی شد؟

آیا بازگشت شفر خان قطعی شد؟

پیش از این در اخبار آمده بود که بهنام سراج موقتا هدایت نفت را بر عهده گرفته تا تمرینات زیر نظر وی برای جدال با مس رفسنجان انجام شود. آنطور که پیداست در صورت حصول توافقات نهایی با شفر، این مربی با حضور در ایران رسما کارش را شروع می‌کند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار