۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷

آهنگ امیر تتلو درست؛ بی آبی خوزستان و محدودیت اینترنت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امروز در حالی که کسی فکرش را نمی کرد آهنگ درست امیر تتلو به سرعت بعد از آهنگ “دیدی” و “گدایی” منتشر کرد. او گفت برای اینکه طرفداران گدایی موزیک نکنند زودتر آهنگ داده تا اینترنت قطع نشده است! تتلو ک...

آهنگ امیر تتلو درست؛ بی آبی خوزستان و محدودیت اینترنت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،امروز در حالی که کسی فکرش را نمی کرد آهنگ درست امیر تتلو به سرعت بعد از آهنگ “دیدی” و “گدایی” منتشر کرد. او گفت برای اینکه طرفداران گدایی موزیک نکنند زودتر آهنگ داده تا اینترنت قطع نشده است!

تتلو که چند وقتی است آهنگ هایش بازخورد سابق را ندارد و ددر فضای عمومی جامعه مثل آهنگ های قدیمی پخش نمی شود در یک هفته سه آهنگ جدید داد.

آهنگ “درست” که ۷ مرداد ۱۴۰۰ منتشر شد در بخش هایی اشاره ای به مسائل این روزهای خوزستان دارد و تتلو خودش را به این استان تشبیه می کند: «تشنه یه آدمم من خودم خوزستانم الآنم.»

او همچنین می خواند: «با این استخر پر آب نمیشه غم هام رو شست. بدبخت اون ها که آب هم ندارن.»

نکته دیگر اینکه همانطور که قبلا وقت صبح اشاره کرده بود فشار کمپانی یونیورسال در نحوه انتشار موزیک موثر بوده و در این آهنگ به آنهم اشاره می شود.

در متن درست تتلو آمده : «ممنونم از کمپانی که با بیشعوری و بی توجهی. باعث شد برای زودتر از شرشون خلاص شدن هم که شده. این فصل از زندگی رو سریع تر تموم کنم.»

متن ورس اول آهنگ درست امیر تتلو
درست تصور کن
یه استیج که پر نوره ( این بیت یادآور یکی از آهنگ های قدیمی تتلو است)

قوی بهش فکر کن
من هم میفهمم دوره

درست من رو ببین
اون بالا بالا ها

درست دست ها همراه
همه پایین بالا با ماها

درست من رو لمس کن
منم کوه صبرت

درست زندگی کن
تنها میخوابی توی قبرت

درست عکسم رو بنداز
بک گوشی و تبلت

درست من رو جا کن
یه گوشه توی قلبت

آهنگ درست امیر تتلو با حواشی فراوان منتشر شد.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار