۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶

آمریکا از درون در حال فروپاشی است/ اگر‌ مبارزه سپهبد سلیمانی نبود شاهد حضور گروه‌های تروریستی در اروپا بودیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‎زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز دوشنبه در دیدار وابستگان نظامی کشور‌های دوست مقیم جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه ملی توانمندی‌ها و...

آمریکا از درون در حال فروپاشی است/ اگر‌ مبارزه سپهبد سلیمانی نبود شاهد حضور گروه‌های تروریستی در اروپا بودیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‎زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز دوشنبه در دیدار وابستگان نظامی کشور‌های دوست مقیم جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه ملی توانمندی‌ها و دستاورد‌های این نیرو، اظهار کرد: منطقه غرب آسیا چهار دهه درگیر جنگ‌های خانمان‌سوز نظامی، داخلی، تحریم و تهدید بوده است؛ آمریکا علاوه بر حمایت از رژیم شاهنشاهی ایران، در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کنار صدام قرار داشت و با حمایت خود ار رژیم عراق ۲۳۷ هزار نفر از ملت ایران را به شهادت رساند و جمع کثیری را هم جانباز و مجروح ساخت.

وی افزود: در سال‌های ۱۹۹۱ و ۲۰۰۳ دو بار آتش جنگ را در عراق روشن کرد که نتیجه آن وارد آمدن خسارات و عقب افتادگی غیرقابل جبران عراق و صد‌ها هزار کشته و تحمیل خسارات بسیاری بود.

حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکا با کمک دنباله‌رو‌های خود در سال ۲۰۰۱ به افغانستان حمله کرد و بعد از ۲۰ سال با تلاش برای ایجاد جنگ داخلی و هرج و مرج در این‌کشور، آن را ترک‌کرد، ولی توطئه آمریکا تا شعله ور کردن درگیری‌های داخلی در افغانستان همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اضافه کرد: در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ با ایجاد گروه‌های تکفیری و داعش منطقه سوریه و عراق و برخی کشور‌های را درگیر جنگ داخلی و ناامنی دامنه‌داری کرد؛ جنگ یمن و نسل کشی طولانی مدت با حمایت و هدایت مستقیم آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی تداوم پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران تا سرحد جلوگیری از ارسال دارو برای بیماران خاص نیز ادامه پیدا کرده است؛ البته با توجه به نوع ماموریت شما وابستگان نظامی بیان این موارد و موضوعات تکراری است، چون شما به ظلم‌ها و جنایات آمریکا کاملا مسلط هستید و اخبار منطقه را در اختیار دارید.

حاجی زاده در ادامه بیان داشت: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی قهرمان ایجاد صلح در منطقه بود؛ زیرا با گروه‌های مخالف امنیت کشور‌ها و تکفیری و داعش مبارزه کرد؛ در واقع اگر مبارزه سردار سلیمانی نبود علاوه بر حاکمیت تروریست‌ها بر منطقه ما شاهد حضور این گروه‌های تروریستی به اروپا و سایر کشور‌های منطقه به صورت وسیع بودیم.

وی اظهار  کرد: پس امروز امنیت و آرامش اروپا مدیون مبارزه سردار شهید سلیمانی و یاران او است؛ اما آمریکا ناجوانمردانه او را با شلیک موشک ترور می‌کند؛ علی رغم وجود همه این ظلم‌ها آمریکا در حال افول قدرت قرار دارد و جهان تک قطبی تمام شده است، چون آمریکا در برابر ایران، روسیه و چین و کشور‌های آزاده جهان تاب ایستادگی ندارد و از درون در حال متلاشی شدن است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار